راز مونولیت های پیدا شده در سراسر دنیا کشف شد

به گزارش کی آنلاین، منشأ چندین مونولیت مرموز که در نقاط مختلفی از دنیا سر بر آورده بودند ظاهراً آشکار شده است.

راز مونولیت های پیدا شده در سراسر دنیا کشف شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزیاتو، پس از آن که گروهی از هنرمندان جسور مسئولیت آن ها را بر عهده گرفته اند. گروهی که از عنوان Most Famous Artist برای خود استفاده می نمایند در روزهای اخیر در اینستاگرام تصاویری از این مونولیت ها را منتشر نموده و گفته اند که این آثار هنری مرموز را به قیمت 45,000 دلار می فروشند. اولین مونولیت (فلز یک تکه عمودی) مرموز در 18 نوامبر گذشته در بیابانی در یوتا، ایالات متحده کشف شده در حالی که گروهی از کارشناسان ایالتی برای شمارش قوچ ها با هلیکوپتر به منطقه سفر نموده بودند.

این مونولیت به شکل اسرارآمیزی 19 روز بعد ناپدید شد و شایعاتی در خصوص دخالت فرازمینی ها در این موضوع را موجب شد اما چند روز بعد اعلام شد که گروهی از افراد محله آن را برداشته اند زیرا این مونولیت را برای زمین های خود آلوده نماینده می دانسته اند. روز 26 نوامبر نیز یک ساختار فلزی دیگر با همان مشخصات روی تپه ای در رومانی در شهر پیاترا نیمت در شمال شرقی استان نیمت ظاهر شد که آن هم چند روز بعد ناپدید گشت. در حالی که سومین مونولیت مرموز نیز توسط گروهی از کوهنوردان در روز دوشنبه گذشته در آتاسکادرو، کالیفرنیا رویت شده بود، راز این مونولیت های مرموز بیش از پیش باعث برآورد در خصوص منشأ آن ها شده بود. راز این سازه ها در هفته های گذشته نقل محافل در شبکه های اجتماعی شده و بعضی علاقمندان به داستان های علمی تخیلی و تئوریسین ها توطئه گفته بودند که این مونولیت ها توسط موجودات فرازمینی فرستاده شده اند.

اما گروه موسوم به The Most Famous Artist که در سانتا فه، نیومکزیکو مستقر هستند اکنون خود را منشأ این سازه ها اعلام نموده و با انتشار سه تصویر مختلف از مونولیت ها، راز این سازه های دردسرساز را افشا نموده اند. وقتی فالوورهای این حساب اینستاگرامی از آن ها سوال نموده اند: آیا این کار شما بود؟ پاسخ اکانت اینستاگرامی این گروه هنرمند چنین بوده است: اگر منظورتان از شما، ما هستیم، بله. وقتی از آن ها پرسیده شد که چرا تصویر مونولیت دیده شده در رومانی در صفحه آن ها منتشر نشده، بنیانگذار گروه هنری مدعی شد که وی در سایت خود تنها سه جا برای قرار دادن عکس داشته است.

موسس این گروه هنرمند که با نام Matty Mo شناخته می گردد گفته است که به دلیل قوانین نمی تواند در خصوص سازه های مونولیتی مرموز دو هفته اخیر بیشتر شرح دهد اما در ادامه صحبت هایش چنین گفت: می توانم بگویم که ما با خاطر کارهای جسورانه اینچنینی مشهور هستیم و در حال حاضر پیشنهاد فروش اشیاء هنری اصلی این مونولیت ها را ارائه می دهیم. اکنون نمی توانم تصاویر بیشتری را منتشر کنم اما می توانم قول دهم که در روزها و هفته های آینده تصاویر بیشتری در این مورد منتشر کنم. وقتی از دلیل خلق این آثار هنری بحث برانگیز از Matty Mo سوال شد پاسخ وی چنین بود :جز اینکه برای مدت کوتاهی باعث شد جهانیان فکر نمایند فرازمینی ها با ما تماس برقرار نموده اند و سپس آن ها را ناامید کرد که یکبار دیگر گروه The Most Famous Artist سر به سر آن ها گذاشته اند چه راه بهتری برای به انتها رساندن این سال لعنتی وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1363

به "راز مونولیت های پیدا شده در سراسر دنیا کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز مونولیت های پیدا شده در سراسر دنیا کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید