دکمه سردست و آنچه باید بدانید

به گزارش کی آنلاین، دکمه سردست جز اکسسوری های بسیار کوچک و تکمیل کننده تیپ و استایل آقایان به حساب می آید که بیشتر در استایل رسمی از آن استفاده می گردد.

دکمه سردست و آنچه باید بدانید

دکمه سردست جزء اکسسوری هایی بسیار شیک و زیباست که برای آقایان خوش پوش بسیار حائز اهمیت است. دکمه ها دارای انواع مختلفی است که یکی از مدل های اصلی آن از طریق یک میله و یک دایره کوچک به یک دایره تزئینی بزرگتری متصل شده است. انواع دکمه سردست ها می تواند تاثیر زیادی در ظاهر کت شلوار و پیراهن بگذارد. با خبرنگاران همراه باشید.

دکمه سردست اکسسوری برای آقایان

در کنار اکسسوری های متنوع و خاصی که برای خانوم ها طراحی شده، اکسسوری هایی هم وجود دارند که مختص استایل آقایون طراحی و فراوری شده اند. دکمه سرآستین استایلی شیک و منحصر به فرد به آقایان می دهد.

دکمه سرآستین چیست؟

ابزار ساده و شیک برای چفت کردن لبه آستین پیراهن مردانه هست و باعث می گردد استایل رسمی آقایان را خیلی شیک تر نشان دهد. این دکمه زینتی یه جایگزین خیلی خوب و مناسب برای دکمه های معمولی است با این تفاوت که این دکمه زینتی روی لباس دوخته نمی شوند و قابلیت جابه جایی نیز دارند و با یک گیره مخصوص روی لباس قرار می گیرند.

انواع دکمه سردست

دکمه سرآستین هم مثل بقیه دکمه ها مدل ها و طرح های متنوع و خاصی داره که می توانید با توجه به استایل و سلیقه بهترین مدل را انتخاب کنید. دکمه ها معمولا برای استایل های رسمی و با کت و شلوار مورد استفاده قرار می گیرند.

با قسمت چرخان (Bullet Back Cufflinks)

قفل دار (Whale Back Cufflinks)

گل میخی (Stud or Button Style Cufflinks)

زنجیر دار (Chain Link Cufflinks)

دو انتهای گرد (Ball Return Cufflinks)

دکمه سرآستین رو می توانید برای آستین های ساده استفاده کرد اما معمولا این دکمه زینتی برای پیراهن هایی که دارای دو درز باز در دو طرف آستین هستند مناسب تر است. البته آستین های دو طرفه فرانسوی هم گزینه مناسبی برای استفاده از دکمه آستین است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با اصول ست کردن انواع کت و شلوار با کت و شلوار سورمه ای چه پیراهنی بپوشیم؟ را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1230

به "دکمه سردست و آنچه باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکمه سردست و آنچه باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید