دانستنی های جالب درباره نامزد جنجالی کیانو ریوز، تصاویر

به گزارش کی آنلاین، نامزد جدید کیانو ریوز، الکساندرا گرنت یک هنرمند مشهور و علاقه مند به کار های خیر است.

دانستنی های جالب درباره نامزد جنجالی کیانو ریوز، تصاویر

تابناک باتو: شاید کمتر کسی بداند که او به مدت یک دهه با کیانو آشنایی داشته است. کیانو 55 ساله و الکساندرا 46 ساله روی فرش قرمز مراسم LACMA Art + Film که Gucci برگزار نموده بود عصر روز شنبه در لس آنجلس، دیده شدند.

الکساندرا در ایالت اوهایو به دنیا آمده و از سال 1994 میلادی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده سوارثمور و کسب مدرک تاریخ و هنر، در زمینه هنری فعالیت می نماید.

این هنرمند در آثار هنری تجسمی و مجسمه هایی که خلق می نماید و یا فیلم هایی که می سازد از زبان به عنوان منبع استفاده می نماید. او در مکزیک، اسپانیا و فرانسه زندگی نموده است و با فرهنگ این کشور ها آشنایی دارد.

او با شرکت های صاحب نام در سراسر دنیا همکاری نموده از جمله موزه هنر لس آنجلس LACMA و گالری گرادیوا در پاریس و نمایشگاه هریس لیبرمن در نیویورک.

گرنت از استعداد هنری خود برای راه اندازی پروژه یاری خیریه Love در سال 2008 میلادی بهره برده، این پروژه برای فراوری و فروش آثار هنری و صادرات آن به نفع هنرمندان و هنر های غیر انتفاعی بهره می برد.

کیانو و الکساندر در زمینه هنری و تألیف کتب تصویری در سال 2011 با هم ملاقات کردند و نخستین ملاقات آن ها نیز به سال 2009 میلادی باز می شود.

کناب اول آن دو پیروز بود، پس آن دو کتاب دوم خود به نام Shadows را در سال 2016 میلادی منتشر کردند، گرنت در مصاحبه با دبلیو می گوید: ما می توانیم ساعت های طولانی را به مصاحبه درباره موضوعات هنری سپری کنیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 555

به "دانستنی های جالب درباره نامزد جنجالی کیانو ریوز، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های جالب درباره نامزد جنجالی کیانو ریوز، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید