خرده نان زیر تیغ نقد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه افرا مانا، هفدهمین نشست نقد صحنه با حضور کوروش سلیمانی، علیرضا نراقی و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه افرامانا در سالن ذوالفقاری این فرهنگسرا برگزار می گردد.

خرده نان زیر تیغ نقد

در این نشت نمایش خرده نان نوشته لویی کالافرت با ترجمه شهلا حائری و کارگردانی کوروش سلیمانی ساعت 18 روز شنبه 24 آذر ماه 97 در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران مورد آنالیز قرار می گیرد.

در این نشست کوروش سلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر به همراه علیرضا نراقی منتقد و بازیگر تئاتر و بهزاد صدیقی نمایشنامه نویس و دبیر نشست های نقد صحنه درباره این اثر مصاحبه خواهند کرد.

نمایش خرده نان که از 16 آذر ماه 97 با بازی رضا بهبودی و آناهیتا اقبال نژاد روی صحنه رفته است تا 14 دی ماه امسال در تالار سایه تئاتر شهر اجرا می گردد.

سلسله نشست های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگ سرای ارسباران با همکاری موسسه افرامانا با هدف نقد و آنالیز نمایش های در حال اجرای تهران، هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ یاد شده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 111

به "خرده نان زیر تیغ نقد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرده نان زیر تیغ نقد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید