خبرنگاران اولین دوره کنسرت های برخط موسیقی نواحی برگزار می شود

به گزارش کی آنلاین، تهران- خبرنگاران- اولین دوره کنسرت های برخط موسیقی نواحی به مدت چهار شب و در هر شب دو اجرا برگزار خواهد شد.

خبرنگاران اولین دوره کنسرت های برخط موسیقی نواحی برگزار می شود

در ادامه برگزاری سلسله کنسرت های برخط این بار نوبت به برگزاری اجراهای برخط موسیقی نواحی رسیده که قرار است به مدت چهار شب از فردا (پنجشنبه 23 مرداد) برگزار شود. طبق برنامه ریزی اجرا شده، در شب اول و در قسمت اول، موسیقی سیستان و بلوچستان با هنرنمایی خداداد شکل زهی و فاروق رحمانی و در قسمت دوم موسیقی بوشهر با اجرای حیدر سلمانی و حیدر احمدی برگزار خواهد شد.

در شب دوم این رویداد، جمعه (24 مرداد) در قسمت اول، موسیقی کرمانشاه با هنرنمایی سیدآرش شهریاری و میلاد داول و در قسمت دوم موسیقی لرستان با اجرای احسان عبدی پور و بابک پیمانی برگزار خواهد شد.

در شب سوم کنسرت های برخط موسیقی نواحی، شنبه (25 مرداد) در قسمت موسیقی شرق خراسان با اجرای علی درافشان و غلام رسول صوفی و در قسمت دوم موسیقی خوزستان با اجرای احمد بیت سیاح و سعید سیاحی اجرا میشود.

و در نهایت در شب آخر این رویداد موسیقیایی (یکشنبه 26 مرداد) موسیقی شمال خراسان با اجرای ایوب سعیدی و در قسمت دوم موسیقی آذربایجان با اجرای سونار نجاری و پانیذ ستاری روی صحنه خواهند رفت.

مجموعه کنسرت های آنلاین موسیقی نواحی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بازار بزرگ ایران و از فضای کتابخانه این مجموعه به مدت چهار شب از 23 تا 26 مرداد، ساعت 21 از طریق اینستاگرام انجمن موسیقی ایران و همچنین هفدانگ پخش می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1159

به "خبرنگاران اولین دوره کنسرت های برخط موسیقی نواحی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اولین دوره کنسرت های برخط موسیقی نواحی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید