حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته یونیورسیاد قطعی شد

به گزارش کی آنلاین، برای شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا حضور کاروان ورزشی ایران در چهار رشته تکواندو، والیبال، تیراندازی و تیراندازی با کمان قطعی شد.

حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته یونیورسیاد قطعی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین نشست هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی در سال 1398 با موضوع چگونگی حضور کاروان ورزشی ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا با حضور کلیه اعضا در محل فدراسیون برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دهخدا رئیس فدراسیون ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گزارشی از کارهای اجرا شده و برنامه های فدراسیون در مورد رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا ارائه داد و در ادامه اعضای هیئت رئیسه نقطه نظرات خود در مورد فعالیت های فدراسیون را بیان کردند.

با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با تاکید بر کاروان کیفی تیم های دانشجویی ایران در چهار رشته تکواندو (کیورگی و پومسه)، والیبال، تیروکمان (کامپوند) و تیراندازی حضورشان قطعی شد و در مورد رشته دوومیدانی مقرر شد پس از آنالیز رکوردهای مسابقات آینده که هفته آینده برگزار می گردد، در صورتی که بتوانند رکوردهای لازم را کسب نمایند به مسابقات اعزام شوند.

در این نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شامل دهخدا، بشیریان، حمیدی، احمدی، دادگان، قراخانلو، علیزاده، مقدم منش، نصیرزاده، تجلی، روحانی و خانم صفاری حضور داشتند.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 12 تا 23 تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 178

به "حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته یونیورسیاد قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته یونیورسیاد قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید