جایگزین پراید معرفی گردید ، تلفیقی از پراید و تیبا می آید

به گزارش کی آنلاین، دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن می گوید: قرار است خودرو جدیدی که تلفیقی از پراید و تیبا است، جایگزین پراید و به بازار معرفی گردد. توقف خودرو پراید تا سال آینده امکان پذیر نیست.

جایگزین پراید معرفی گردید ، تلفیقی از پراید و تیبا می آید

تجارت نیوز نوشت: دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن در پاسخ به این پرسش که پلیس وعده داده سال آینده پراید را شماره گذاری نخواهد کرد، آیا پراید پس از توقف فراوری گران می گردد؟ به تجارت نیوز گفت: ما معتقدیم که توقف خودرو پراید تا سال آینده امکان پذیر نیست. یعنی تا زمانی که خودرو جایگزین برای پراید از سوی گروه های خودروسازی معرفی نگردد این خودرو نیز متوقف نخواهد شد.

آرش محبی نژاد در ادامه اضافه نمود: اگر خودرو جدید از راه نرسد و خط فراوری پراید متوقف گردد قطعا قیمت خودرو گران خواهد شد؛ این در حالی است که با معرفی محصول جدید یکی از گروه های خودروسازی قیمت این خودرو نه تنها گران نمی گردد بلکه ارزان تر هم خواهد شد؛ همانند زمان فراوری خودروی پیکان که این رخ داد. پس از معرفی پراید و جایگزینی این خودرو به جای پیکان قیمت این خودرو نه تنها گران نشد، بلکه به مرور زمان قیمت این خودرو قدیمی روند ارزانی را به خود گرفت.

او در پاسخ به این پرسش که کدام خودروهای فراوری داخل جایگزین پراید می شوند؟ اظهار کرد: خودرویی همچون تیبا و یک خودرو جدید که مراحل ساخت آن تمام شده، قرار است به زودی به مرحله تجاری سازی برسد. پس از معرفی این خودرو جدید به بازار، این خودرو (که تلفیقی از پراید و تیبا است) جایگزین پراید می گردد. البته بخشی از قطعات این خودرو جدید نیز همانند پراید و تیبا از کشورهای خارجی تامین می گردد.

محبی نژاد گفت: قطعا در مرحله نخست، این خودرو جدید که تلفیقی از پراید و تیبا است با تیراژ پراید فراوری نخواهد شد و باید در آینده منتظر ارائه برنامه خودروسازان و رونمایی از این خودرو جدید برای جایگزینی پراید باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 426

به "جایگزین پراید معرفی گردید ، تلفیقی از پراید و تیبا می آید" امتیاز دهید

1 کاربر به "جایگزین پراید معرفی گردید ، تلفیقی از پراید و تیبا می آید" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین پراید معرفی گردید ، تلفیقی از پراید و تیبا می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید