تیم ملی ایران به کره نشان دهد خبری از امتیاز در تهران نیست

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز به مصاف کره جنوبی در استادیوم آزادی می رود که ملی پوشان فوتبال ایران در 10 سال گذشته هیچ بردی را مقابل ایران کسب نکردند.

تیم ملی ایران به کره نشان دهد خبری از امتیاز در تهران نیست

یکی از مهم ترین پیروزی های ایران مقابل کره جنوبی مربوط به دور برگشت انتخابی جام جهانی 2014 بود که در آن ملاقات ملی پوشان فوتبال ایران با تک گل رضا قوچان نژاد توانستند حریف قدرتمند خود را شکست داده و به جام جهانی صعود نمایند.

رضا قوچان نژاد در تبادل نظر با برنامه سلام صبح بخیر درباره ملاقات با کره جنوبی گفت: وقتی نام بازی با این تیم می آید حس خوبی پیدا می کنم. اتفاقات خوبی برای خودم و تیم ملی ایران و وطن در بازی که 7 سال پیش انجام دادیم دوباره در ذهنم مرور می گردد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آنها سال هاست که ما را نبرده اند. کره جنوبی در سخت ترین شرایط با ما بازی می نماید. تیم ملی ایران در حال حاضر خیلی خوب است و اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد.

او تاکید نمود: اگر تیم ملی مثل همواره بازی کند نتیجه خیلی خوبی مقابل کره جنوبی خواهد گرفت مخصوصا به این علت که در یک ریتم خوب قرار داریم و بازی ها پشت سر هم انجام می گردد.

قوچان نژاد ادامه داد: امیدوارم بازیکنان تیم ملی ایران از دقیقه اول با فشار روی حریف و اعتماد به نفس بالا بازی نمایند و به کره ای ها بگویند که هیچ خبری در تهران نیست و سه امتیاز برای ایران است. امیدوار هستم رکورد خود را بهبود ببخشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1843

به "تیم ملی ایران به کره نشان دهد خبری از امتیاز در تهران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی ایران به کره نشان دهد خبری از امتیاز در تهران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید