قرارداد سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال ایران تمدید شد

به گزارش کی آنلاین، در حالیکه زمان زیادی به اولین ملاقات تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جهانی لیتوانی باقی نمانده است قرارداد سرمربی و کادر فنی این تیم به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

قرارداد سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال ایران تمدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با موافقت شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، قرارداد نو سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال تا یکسال آینده تمدید شد.

حکم تمدید قرارداد سرمربی و مربیان تیم فوتسال ایران در حالی به این افراد ابلاغ شد که آنان برای برگزاری مسابقات جهانی در لیتوانی به سر می برند.

تیم ملی فوتسال ایران باید روز سه شنبه هفته جاری از ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران در اولین بازی خود در نهمین دوره جام جهانی فوتسال، در شهر ویلنیوس لیتوانی به مصاف صربستان برود.

ایران به جز دوره اول که در سال 1989 برگزار گردید و در مسابقات حضور نداشت در الباقی دوره ها یکی از تیم های حاضر در بازی ها بوده است. در هفت حضور قبلی چهار بار از گروه خود صعود کردیم و سه بار از رسیدن به دور دوم بازمانده ایم. یک بار به اسم تیم نخست مجوز مرحله بعدی را گرفته ایم، دو بار در قامت تیم دوم و یک مرتبه هم در صندلی تیم سوم شاهد این ماجرا بوده ایم. چهارمی در جام 92 و سومی در جام 2016 برترین عناوین تیم ملی فوتسال در جام جهانی بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1789

به "قرارداد سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال ایران تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال ایران تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید