تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان راهی تهران شد، برپایی اردوی 5 روزه

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه ریزی اجرا شده تیم بسکتبال پالایش نفت به منظور آماده سازی و هماهنگی بیشتر بازیکنان خود در تهران اردویی 5 روزه برپا می نمایند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان راهی تهران شد، برپایی اردوی 5 روزه

در مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می گردد 8 تیم حضور دارند که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور می یابد تا از عنوان قهرمانی کشورمان که دور قبل توسط تیم پتروشیمی(تیم هم استانی پالایش نفت) به دست آمد، دفاع کند.

تیم های بحرین، چین و تایلند رقبای نفتی ها در مرحله نخست این دوره از مسابقات هستند که طبق برنامه، نفتی ها در نخستین دیدار خود در روز سه شنبه دوم مهرماه به مصاف المحرق بحرین می روند و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یعنی سوم و چهارم مهرماه به ترتیب با تیمهای فوبون بریوز چین تایپه و های تِک تایلند به رقابت میپردازند.

تیم بسکتبال نفت آبادان که بدون بازیکن خارجی در رقابت های باشگاه های آسیا حضور می یابد از همراهی آرن داوودی، محمد حسن زاده، ارسلان کاظمی و صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقات بهره می گیرد، ضمن اینکه سرمربی نفتی ها برای همراهی حامد حدادی از تیمش در حال رایزنی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 360

به "تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان راهی تهران شد، برپایی اردوی 5 روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان راهی تهران شد، برپایی اردوی 5 روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید