تمایل مردم به خرید آپارتمان های بزرگتر

به گزارش کی آنلاین، تمایل مردم به خرید آپارتمان های بزرگتر افزایش یافته است؟

تمایل مردم به خرید آپارتمان های بزرگتر

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

خرید و فروش آپارتمانهای کمتر از 50 متر در شهر تهران در شش ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال 2 درصد کاهش یافته است.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از ایسنا معاملات آپارتمان های 40 تا 50 متر تحت تاثیر افزایش تدریجی توان خرید و تمایل مردم به واحدهای بزرگتر، مقداری کاهش یافته است. در شش ماهه ابتدای سال جاری در تهران، آپارتمانهای 40 تا 50 متر حدود 7 درصد معاملات از آن خود نموده اند؛ این رقم در شش ماهه ابتدای پارسال حدود 9 درصد بود.

آنالیز ها نشان می دهد تقویت گروه های مصرفی مسکن ازطریق تسهیلات مسکن یکم، اوراق حق تقدم و نزدیک شدن قیمت مسکن به کف، منجر به تمایل تدریجی مشتریان واحدهای کمتر از50 متر به سوی واحدهای 60 تا 70 متر شده است.

این گروه از آپارتمانها در شهریورماه سال جاری بیشترین تقاضا را با 14.8 درصد از کل معاملات به خود اختصاص داده اند. پس از آن واحدهای 70 تا 80 متر با 13.4 درصد و واحدهای 50 تا 60 متر با 12.7 درصد بیشترین تقاضا را داشته اند.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 859

به "تمایل مردم به خرید آپارتمان های بزرگتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل مردم به خرید آپارتمان های بزرگتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید