تصمیم گیری ستاد ملی کرونا درباره تعطیلی مجدد فعالیت های هنری

به گزارش کی آنلاین، ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت استمرار موج دوم شیوع ویروس کرونا، روز شنبه هفته آینده در مورد اعمال محدودیت های مجدد در حوزه فعالیت مراکز فرهنگی و هنری تصمیم گیری خواهد نمود.

تصمیم گیری ستاد ملی کرونا درباره تعطیلی مجدد فعالیت های هنری

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، همزمان با اوج گیری موج دوم شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی ها بابت ابتلا به این ویروس در مجامع عمومی، ادامه فعالیت مراکز هنری که از ابتدای تیرماه و با تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا از سرگرفته شده بود، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

این ابهامات از صبح امروز با انتشار بعضی اخبار تأیید نشده درباره تعطیلی بعضی فعالیت های هنری در بعضی استان ها تشدید شد.

علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، در مصاحبه با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه تصمیم گیری قطعی نداشته است، شرح داد: در صورت استمرار شرایط قرمز در بعضی استان ها و ادامه اوج گیری شیوع کرونا در کشور، ستاد ملی در این زمینه تصمیم گیری خواهد نمود.

وی درباره زمان تصمیم گیری قطعی در این زمینه هم گفت: روز شنبه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه برگزار خواهد شد و در صورت ادامه سیر صعودی شیوع این بیماری، درباره تعطیلی و اعمال محدودیت مجدد در زمینه فعالیت های هنری تصمیم گیری قطعی صورت خواهد گرفت.

در مواجهه با موج نخست فراگیری ویروس کرونا، کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری کشور با اطلاعیه وزارت ارشاد، از سوم اسفندماه سال گذشته تعطیل شدند و این تعطیلی تا خاتمه خردادماه سال جاری ادامه پیدا کرد.

با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و صدور اطلاعیه از سوی وزارت ارشاد، از اول تیرماه فعالیت سالن های سینما، تئاتر و موسیقی از سر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1090

به "تصمیم گیری ستاد ملی کرونا درباره تعطیلی مجدد فعالیت های هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری ستاد ملی کرونا درباره تعطیلی مجدد فعالیت های هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید