تشدید نظارت بر واحدهای پذیرایی زنجان

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/زنجان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از تشدید نظارت ها بر واحدهای پذیرایی استان و برخورد قانونی با متخلفان اطلاع داد.

تشدید نظارت بر واحدهای پذیرایی زنجان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، علی اکبر شرفی گفت: در راستای ارائه خدمات ایمن و بهداشتی به گردشگران و مراجعان واحدهای پذیرایی استان، اکیپ نظارتی بر عملکرد واحدهای پذیرایی به صورت مستمر در حال ارزیابی نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل های بهداشتی در این واحدها هستند.

وی به انجام بازدید از واحدهای پذیرایی محور زنجان - قزوین اشاره نمود و اضافه کرد: محور زنجان - قزوین از پرترددترین جاده های استان به تعداد می رود و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گروه های نظارتی به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای پذیرایی نظارت می نمایند که عملکرد آن ها به صورت دقیق مورد ارزیابی نهاده شد. بعلاوه اجرای هر نوع برنامه به وسیله تاسیسات گردشگری که باعث تجمع گردد، ممنوع بوده و رعایت مسائل بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان، خصوصاً در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است.

این مسئول توضیح داد: در پی نظارت های انجام شده در راستا زنجان - قزوین برای چند واحد پذیرایی در این راستا به دلیل رعایت نکردن کامل شیوه نامه های بهداشتی تذکر کتبی صادر شده است. کارشناسان حوزه گردشگری استان بر اجرای موارد شیوه نامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس نظارت دقیق خواهند داشت.

شرفی تاکید نمود: با توجه به لزوم رعایت همه جانبه اصول بهداشتی در همه واحدهای گردشگری اعم از مراکز اقامتی، مجتمع ها و تاسیسات گردشگری، ضروری است تا فعالان همه حوزه های گردشگری همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در این بازدیدها ضمن ارائه هدایت های لازم به وسیله بازرسان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف به وسیله تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می گردد که برطرف نشدن نواقص و معایب موجود در مهلت مشخص شده، به تعطیلی یا پلمب واحد منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1733

به "تشدید نظارت بر واحدهای پذیرایی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر واحدهای پذیرایی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید