تبریک مدیرعامل خانه کتاب برای روز خبرنگار

به گزارش کی آنلاین، مدیرعامل موسسه خانه کتاب به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، این روز را به فعالان رسانه ای، استادان این عرصه، روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان رسانه ها در حوزه فرهنگ و کتاب تبریک گفت.

تبریک مدیرعامل خانه کتاب برای روز خبرنگار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در متن پیغام نیکنام حسینی پور به مناسبت روز خبرنگار آمده است: روز خبرنگار، روز قدردانی از کوشش های صادقانه خبرنگارانی است که برای دسترسی، فراوری و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند و با رعایت اخلاق حرفه ای و هنر بیان موجب رشد و ارتقای حوزه فعالیت خود می شوند.

خبرنگاران حوزه کتاب به عنوان رکن چهارم دموکراسی چشم، گوش و زبان مردم هستند که با نظارت و آگاهی بخشی نقشی اساسی در کیفی سازی برنامه های حوزه کتاب دارند. خبرنگاران این حوزه بازتاب دهنده صدای کتاب، کتابفروشان، ناشران، اهالی قلم و همه حلقه های نشر و چراغ راهنمایی و راهنمای مسئولان جهت شناسایی نقاط تاریک و نقاط ضعف این حوزه هستند.

از خبرنگاران حوزه کتاب انتظار می رود با پویایی، همه جانبه نگری، خلاقیت، جست وجوگری و پیگیری بسیاری از مسائل امروز حوزه کتاب، در راستای برطرف این موانع و مسائل قدم بردارند و امیدوارم مدیران فرهنگی بخصوص نهادهایی که با کتاب سر و کار دارند با سعه صدر بیشتری خبرنگاران این حوزه را ببینند و از نقد خودشان نهراسند، که نقد باعث ارتقا می گردد و البته خبرنگاران عزیز نیز باید بین نقد و تخریب و انتقاد تفاوت قائل شوند و بیاید سال 98 را سال نقد در همه حوزه ها، چه در ساختارها و چه در فعالیت ها قرار دهیم و عهد ببندیم که خبرنگاران را از پوشش اخبار حوزه های کتاب منع نکنیم.

از همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای شایسته، فهیم، متعهد و بی ادعای حوزه کتاب به واسطه کوشش و همراهی شان با موسسه خانه کتاب صمیمانه ممنونم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 256

به "تبریک مدیرعامل خانه کتاب برای روز خبرنگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک مدیرعامل خانه کتاب برای روز خبرنگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید