برگزاری جشنواره آشپزی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بوکان

به گزارش کی آنلاین، سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان بوکان از برگزاری جشنواره آشپزی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روزمادر در این شهرستان اطلاع داد.

برگزاری جشنواره آشپزی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بوکان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، رضا رحیمی سرپرست اداره میراث فرهنگی بوکان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز مادر جشنواره آشپزی توسط اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان با همکاری کانون بانوان اسرا و گروه تئاتر هاوار در سالن سیمرغ این شهرستان برگزار گردید.

رحیمی اضافه کرد: این جشنواره با شرکت 35 نفر در سه رشته غذاهای سنتی ایرانی، بومی محلی و غذاهای خورشتی برگزار گردید.

او گفت: شرکت کنندگان غذاهای خود را به دبیرخانه این جشنواره تحویل داده و داوری این غذاها توسط جمعی از بانوان و داوران بین المللی آشپزی شهرستان انجام شد.

این مقام مسوول توضیح داد: مراسم اختتامیه و تقدیر از داوران و رتبه های برتر این جشنواره نیز با استقبال بسیار گرم و پرشور مردم در سالن سیمرغ برگزار گردید.

مراسم شاد و متنوعی شامل شعر خوانی با مضمون روز مادر، اجرای آوازهای محلی و سنتی، اجرای نمایش و اهدای جوایز به حاضرین در سالن از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 297

به "برگزاری جشنواره آشپزی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره آشپزی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید