آنالیز شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به سرانجام رسید

به گزارش کی آنلاین، معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: آنالیز موارد و بخش های مورد ابهام در شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان در این معاونت به انتها رسیده و فقط منتظر ارائه پیشنهاد یکپارچه از سوی دانشجویان هستیم تا تهیه نسخه نهایی پیشنهادات تهیه گردد.

آنالیز شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به سرانجام رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های کالج در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

لعیا جنیدی معاون حقوقی ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران اظهارداشت: پس از جلسه ای که معاونت حقوقی ریاست جمهوری با نمایندگان دانشجویی درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان داشت، دانشجویان پیشنهادات و نظرات خود را درباره این شیوه نامه مطرح کردند.

وی ادامه داد: پس از این جلسه، مقرر شد معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیشنهادات دانشجویان را آنالیز کند و در صورت احتیاج، مواردی در شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان اعمال گردد تا نظر دانشجویان هم تامین شده باشد.

جنیدی خاطر نشان کرد: مواردی در شیوه نامه که با قانون اساسی، قوانین عادی کشور و منشور حقوق شهروندی مغایرت داشت هم مورد آنالیز نهاده شد.

منتظر ارائه پیشنهاد از سوی دانشجویان درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان هستیم

جنیدی توضیح داد: معاون حقوقی ریاست جمهوری هم اکنون آنالیز موارد و بخش های مورد ابهام در شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان را به سرانجام رسانده و فقط منتظر ارائه پیشنهاد یکپارچه از سوی دانشجویان درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان هستیم تا تهیه نسخه نهایی پیشنهادات تهیه گردد.

به گفته جنیدی، پیشنهاد نهایی معاونت حقوقی رئیس جمهوری درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه خواهد شد.

به گزارش فارس، چندی پیش شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان با همکاری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصویب و به دانشگاه های کشور ابلاغ شد. پس از تصویب و ابلاغ شیوه نامه جدید انضباطی، دانشجویان به این شیوه نامه اعتراض کردند و عنوان کردند که حقوق اولیه دانشجویان و حقوق شخصی در این شیوه نامه در نظر گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 839

به "آنالیز شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید