بازیگری که مافیا برایش جذاب شد

به گزارش کی آنلاین، مسابقه تلویزیونی مافیا با هدف افزایش قوه تشخیص روی آنتن می رود.

بازیگری که مافیا برایش جذاب شد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، مافیا یک بازی گروهی است که نبرد بین یک اقلیت مطلع و یک اکثریت نامطلع را شبیه سازی می نماید. بازیکنان به طور مخفیانه معین نقش می شوند؛ یا مافیا که همدیگر را می شناسند یا شهروند که تنها از تعداد افراد مافیا مطلع هستند و عده معدودی از آن ها از بعضی نقش ها اطلاع دارند. در فاز شب بازی، افراد مافیا به صورت مخفیانه یک شهروند را می کشند. در طول فاز روز، تمام بازیکنان بازمانده در مورد هویت های مافیایی بحث می نمایند و برای حذف یک مظنون رای می دهند.

بازی ادامه می یابد تا زمانی که همهٔ مافیا ها حذف شوند (برد شهروندان) یا تعداد مافیا ها و شهروندان برابر گردد (برد مافیا) یا یکی از شخصیت های مستقل که هر کدام شرایط برد متفاوتی دارد، برنده بازی گردد. در یک بازی معمولاً نقش ها باید به گونه ای چیده گردد که برای هر شخصیت، شخصیت های مقابل و مکمل قرار گیرد.

این بازی که از مدت ها پیش در میان جوانان رواج پیدا نموده بود با ورود به تلویزیون رنگ و بویی جدید یافت. حالا مسابقه مافیا در شبکه سلامت پخش می گردد که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان همراه شده است، هدف این مسابقه افزایش قوه تشخیص و با شرکت 160 نفر از برگزیدگان مرحله نخست روی آنتن می رود.

این شرکت نمایندگان از میان بیش از 400 متقاضی و با آراء هیات داوران در بازی های مقدماتی انتخاب و در 5 مرحله به رقابت پرداختند.

مافیا ایده خلاقانه ای داشت

بهنام تشکر بازیگر سینما و تلویزیون در مورد حضور اجرای خود در این مسابقه گفت:در این سال ها پیشنهاد های مختلفی برای اجرا داشتم، اما مقاومت کردم و نپذیرفتم. زمانی که تهیه نماینده مسابقه مافیا علیرضا سلطانی با من صحبت کردند و طرح خود را شرح دادند با اجرای این برنامه موافقت کردم.

وی ادامه داد: برنامه مافیا برایم جذاب بود چراکه ایده خلاقانه ای داشت و از اجرای آن پشیمان نیستم بلکه خرسند هستم.

تشکر مطرح نمود:مخاطبان نیز در این مدت استقبال خوبی از برنامه داشتند. مافیا یک بازی روسی است که 12 سال پیش ابداع شده است. در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می نماید. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه مطلع و نامطلع شبیه سازی می گردد. در این مسابقه افراد به صورت پنهانی معین نقش می شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می نمایند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آن ها رای بدهند.

این بازیگر بیان نمود: جالب است که در کافه های تهران هم این بازی را انجام می دهند حتی در شهرستان ها اعلام آمادگی کردند که اگر قسمت دوم ساخته گردد، در این مسابقه حضور پیدا نمایند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 516

به "بازیگری که مافیا برایش جذاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگری که مافیا برایش جذاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید