این 6 وسیله را برای دکور منزل از دست ندهید

به گزارش کی آنلاین، در تغییر دکوراسیون برای نوروز 1401 در نظر داشته باشید که چیدمان را به گونه ای انجام دهید که به راحتی بتوانید هر زمان که خواستید آن را تغییر داده و تنوع ایجاد کنید.

این 6 وسیله را برای دکور منزل از دست ندهید

برای تغییر دکوراسیون در سال 1401 ترفندهای متفاوتی از سال های قبل پیش بینی شده است. در این مطلب از خبرنگاران به بیان ترفندهای تغییر دکوراسیون 1401 می پردازیم. با ما همراه باشید.

گیاهان

گزینه اولی که ما به شما پیشنهاد می کنیم گیاه است. گیاهان در انواع و رنگ های متفاوت باعث ایجاد حس تازگی و سرزندگی در منزل شما می گردد. علاوه بر آن اکسیژنی که گیاهان فراوری می نمایند فضا را سالم نگه می دارد و تصفیه می نماید. در این صورت اکسیژن مورد احتیاج فضا تامین شده و هوای خانه شما دائما تمیز می گردد. گیاهان علاوه بر تصفیه هوا انرژی ساکن فضا را تغییر می دهند و از افسردگی و حال بد جلوگیری می نمایند.

اشیای قدیمی

یکی از ترندهای سال جاری برای تغییر دکوراسیون استفاده از اشیا قدیمی است که اصطلاحا به آن ها عتیقه نیز می گویند. این ترفند تغییر دکوراسیون یاری به پیوند گذشته با حال و آینده نموده و خاطرات خوبی را به یاد ما می آورد یا یاداور روزهای خوب گذشته است. توصیه می گردد که اشیا عتیقه را در کنار اشیا مد روز بچینید و این تضاد خودش باعث زیبایی می گردد. مثلا عتیقه ها را در شلف های چوبی دیواری بچینید یا از آن ها در کابینت های دکوری شیشه ای بهره ببرید.

تابلوهای رنگی

استفاده از تابلوهای رنگی مثل تابلوهای آبستره و رزین چندسالی هست که به عرصه دکوراسیون داخلی وارد شده است. سال جاری نیز مثل سال های گذشته یکی از ترندهای مجذوب کننده برای تغییر دکوراسیون استفاده از این تابلوها است. نوع دیگری از تابلو که می توانید بهره ببرید تابلوهای اکریلیک ابروبادی است که به علت تنوع و مجذوب کنندهیت رنگی که ایجاد می نماید فضای خانه را شادتر می نماید.

مبلمان حصیری

این مبلمان به علت سبکی بسیار توصیه می گردد. از این مبلمان می توانید در ایوان، حیاط، سالن پذیرایی و اتاق خواب بهره ببرید. دقت کنید که رنگ حصیر آن با رنگ چوبی که در متریال منزل شما به کار رفته است، هماهنگی داشته باشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این مدل مبلمان با هر دکوری هماهنگ می شوند سر بزنید.

ریسه های ال ای دی

یکی از ترفندهای تغییر دکوراسیون 1401 استفاده از ریسه های ال ای دی است. ریسه های ال ای دی تنوع بسیار زیادی از رنگ و نوع نورپردازی دارند که می توان در تغییر دکوراسیون منزل به کار گرفت. بخصوص در دکوراسیون اتاق خواب و پذیرایی می توان ایده های زیبایی را با آن ها پیاده سازی کرد.

وسایل تزیینی رنگی

اشیای رنگی یکی از ترندهای سال 1401 و 2022 هستند. تحقیقات نشان داده اند که رنگ ها می تواند در ایجاد حس خوب و جلوگیری از افسردگی به خوبی عمل نمایند. اگر وسایل خانه خود را از قبل دارید و قصد تغییر آن ها را ندارید مسئله ای نیست، می توانید اجزای کوچک خانه را رنگی تهیه کنید. این وسایل شامل گل ها، کوسن ها، جای عود، گلدان ها، رومیزی و تابلوها هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 4 ایده عالی برای بزرگ کردن کمد لباس را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2148

به "این 6 وسیله را برای دکور منزل از دست ندهید" امتیاز دهید

1 کاربر به "این 6 وسیله را برای دکور منزل از دست ندهید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 6 وسیله را برای دکور منزل از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید