این خودروی چینی همزمان یک وانت و یک شاسی بلند است! ، چینی ها به دنیای خودروهای تبدیل شونده وارد شدند ، عکس

به گزارش کی آنلاین، چندی پیش، چانگان Nevo E07 رسماً از خط فراوری کارخانه دیجیتال این شرکت خارج شد. این محصول یکی از عجیب ترین خودروهای چینی به شمار میرود و لقب خودرویی تبدیل شونده را به خود اختصاص داده است.

این خودروی چینی همزمان یک وانت و یک شاسی بلند است! ، چینی ها به دنیای خودروهای تبدیل شونده وارد شدند ، عکس

امیرمسعود عابدین- نوترین محصول چانگان به نام Nevo E07 (با نام Qiyuan در بازار چین) از کارخانه دیجیتال این شرکت خارج شد؛ این کارخانه تنها مسئول فراوری مدل های پیشرفته است که به طور مشترک با هواوی و چین یونیکام ساخته شده است.

این خودرو بر اساس پلتفرم SDA چانگان ساخته شده و دارای شاسی آلیاژی تمام آلومینیومی است و طبق گفته این برند، می تواند به هر دو حالت SUV و پیکاپ تبدیل گردد. سال گذشته این محصول به شکل کانسپت به نمایش عایدی و حالا پس از گذشت یک سال، به شکل فراوریی به بازار آمده است. این پیشرفت و سرعت عرضه به بازار در نوع خود قابل توجه و جالب است.

این خودرو بعلاوه بر روی رینگ های 20 و 21 اینچی می ایستد. مشتریان می توانند از بین دو سیستم دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک یکی را انتخاب نمایند. سیستم دو چرخ محرک به یک موتور الکتریکی 338 اسب بخاری مجهز است، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک به موتورهای الکتریکی 252 و 338 اسب بخاری در جلو و عقب مجهز شده که با یک بسته باتری لیتیومی سه تایی جفت می شوند. شتاب صفر تا صد نسخه چهار چرخ محرک 4 ثانیه اعلام شده است. در حال حاضر، محدوده حرکتی و سایر پارامترهای پیشرانه به طور رسمی فاش نشده است.

از نظر ایمنی، Nevo E07 اولین خودرویی است که به سیستم یاری رانندگی هوشمند خود پیشرفته چانگان مجهز شده است که به وسیله 11 دوربین، رادارهای پنج میلی متری، 12 رادار اولتراسونیک و دو لیدار ساخته شده است.

هنگامی که صندلی های عقب جمع می شوند و درب عقب برقی تاشو بسته می گردد، ابعاد فضای بار به طول 1667 میلی متر و عرض 1028 میلی متر می رسد که می تواند یک فرد بالغ با قد 186.5 سانتی متر را در خود جای دهد. با باز شدن درب عقب، فضا به طول 2880 میلی متر و عرض 1550 میلی متر می رسد. بعلاوه گفتنی است که فضای بار عقب دارای ظرفیت 300 کیلوگرمی است.

در کابین خودرو، ردیف جلو دارای دو صندلی با جاذبه صفر و بعلاوه چندین عملکرد تنظیم الکتریکی است. فضای داخلی دارای صفحه نمایش مرکزی 15.4 اینچی، صفحه نمایش تفریح سقفی، هدآپ دیسپلی با قابلیت واقعیت افزوده، سیستم صوتی با 18 بلندگو و نورهای محیطی 256 رنگی است.

انتظار می رود که قیمت این خودروی نو از 41300 دلار آمریکا (معادل 2 میلیارد و 395 میلیون تومان) شروع و در اکتبر امسال عرضه گردد.

منبع: carnewschina

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 تیر 1403 بروزرسانی: 31 تیر 1403 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2317

به "این خودروی چینی همزمان یک وانت و یک شاسی بلند است! ، چینی ها به دنیای خودروهای تبدیل شونده وارد شدند ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی چینی همزمان یک وانت و یک شاسی بلند است! ، چینی ها به دنیای خودروهای تبدیل شونده وارد شدند ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید