ایمیل ایرانی با هدف ارتقای امنیت داده ها پیاده سازی شد

به گزارش کی آنلاین، محققان یکی از شرکت های دانش بنیان ایمیل بومی را برای ارتقای امنیت داده های سازمانی پیاده سازی کردند.

ایمیل ایرانی با هدف ارتقای امنیت داده ها پیاده سازی شد

سلمان افشار کرمانی، رییس هیات مدیره این شرکت دانش بنیان، با اشاره به پیاده سازی نرم افزار ایمیل چاپار به عنوانی یکی از محصولات دانش بنیان این شرکت، اضافه کرد: پیش از تولید چاپار 95 درصد بازار این حوزه در اختیار 4 محصول خارجی قرار داشت، اما اکنون با گذشت 4 سال از ورود آن به بازار پیروز شدیم 30 درصد بازار را از محصولات خارجی گرفته و جایگزین آنها شویم.

افشار کرمانی با بیان اینکه نسخه جدید این محصول مبتنی بر رایانش ابری است، خاطر نشان کرد: شاخص دیگر آن امنیت بالا است. به دلیل اینکه داده های رسمی با ایمیل جا به جا می شود، موضوع امنیت را در بخش تحقیق و توسعه به صورت پررنگ در نظر گرفتیم تا از این نظر اطمینان خاطر به مشتریان داده شود.

وی دانشگاه ها و نهادهای دولتی را از کاربران این ایمیل بومی دانست و ادامه داد: دانشگاه ها حدود 3 تا 5 میلیارد تومان در سال خرید در این حوزه انجام می دهند. در حال حاضر نزدیک به 30 دانشگاه و 30 نهاد دولتی در حال استفاده از این محصول هستند. همچنین 10 مجموعه خصوصی نیز این محصول را خریداری کرده اند.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجری طرح یادآورشد: انواع فرم های ثبت نام با ساختارهای قابل سفارشی سازی، فرم های بازگردانی کلمه عبور با متدهای استاندارد و امن، ورود دو مرحله ای با توکن یا پیامک، امکان ایجاد صفحات مختلف دسترسی با دامنه های سرویس دهنده با آدرس و ظاهر گرافیکی مختلف در یک سرور، امکان ایجاد ساختار ماژولار و گسترده سازی سرورها حسب وظایف مختلف و امکان ارسال ایمیل گروهی با رعایت ساختار یک نسخه از اطلاعات در کل سرویس دهنده برخی از این قابلیت های این محصول است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1088

به "ایمیل ایرانی با هدف ارتقای امنیت داده ها پیاده سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمیل ایرانی با هدف ارتقای امنیت داده ها پیاده سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید