اقامت بیش از 51 هزار جهانگرد از ابتدای سال در اقامتگاه های لرستان

به گزارش کی آنلاین، ایسنا/ براساس آخرین گزارشات واصله، اقامت بیش از 51 هزار جهانگرد از ابتدای سال در اقامتگاه های لرستان صورت گرفت.

اقامت بیش از 51 هزار جهانگرد از ابتدای سال در اقامتگاه های لرستان

حجت الله عباسیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز 51 هزار و 573 نفر جهانگرد داخلی در سطح اقامتگاه های لرستان اسکان داشته اند.

وی اعلام کرد: در راستای توسعه جهانگردی و بهبود زیرساختها به منظور جذب جهانگرد در استان، شرایط اقامتگاه های لرستان بویژه هتلها و اقامتگاه های بومگردی در دستور کار قرار گرفته است.

عباسیان با اشاره به اقدامات اجرا شده در راستای جذب جهانگردان خارجی نیز گفت: 422 نفر جهانگرد خارجی نیز از ابتدای سال تا به امروز در اقامتگاه های لرستان اقامت داشته اند.

معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی لرستان افزود: در این راستا کوشش برای ایجاد و توسعه هتل های چند ستاره و...جهت جذب جهانگردان خارجی در دستور کار واقع شده است.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه مسافران و جهانگردان، ساماندهی خانه های مسافر در لرستان نیز در حال اجرا است، گفت: در حال حاضر 2400 تخت اقامتی در استان وجود دارد که شامل هتل ها، متل ها، مهمانپذیر و اقامتگاه های بومگردی می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2285

به "اقامت بیش از 51 هزار جهانگرد از ابتدای سال در اقامتگاه های لرستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "اقامت بیش از 51 هزار جهانگرد از ابتدای سال در اقامتگاه های لرستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت بیش از 51 هزار جهانگرد از ابتدای سال در اقامتگاه های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید