افزایش 20 تا 30 درصدی مسافران اتوبوسرانی در مهرماه ، ورود سری جدید اتوبوس های دو کابین

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به انجام روزانه 5، 4 میلیون مسافرت بااتوبوس در پایتخت گفت: پیش بینی می گردد تعداد مسافران اتوبوسرانی در مهرماه 20 تا 30 درصد افزایش یابد؛ برای خدمت رسانی مناسب به شهروندان در آماده باش کامل هستیم.

افزایش 20 تا 30 درصدی مسافران اتوبوسرانی در مهرماه ، ورود سری جدید اتوبوس های دو کابین

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ترکیبی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، پیمان سنندجی با بیان این مطلب گفت: اقدامات گسترده ای برای آماده سازی ناوگان اتوبوسرانی اجرا شده است و همچنین در کوشش هستیم تا مهرماه سری جدیدی از اتوبوس های دوکابین را وارد ناوگان کنیم.

وی توضیح داد: ناوگان اتوبوسرانی در مهرماه با تمام ظرفیت و توان به شهروندان خدمات رسانی می نماید و برنامه ریزی های لازم اجرا شده تا در ساعت پیک ترافیک در نقاط مهم و پرتردد شهر مانند ونک، میدان ولیعصر (عج) ، میدان آزادی و ... تعدادی از اتوبوسها دپو شده تا در صورت احتیاج سریعا بتوانند نسبت به جابه جایی مسافران اقدام نمایند.

سنندجی اضافه نمود: آمادگی کامل جهت اعزام اتوبوس به مکان های پرازدحام مسافر، حرکت اتوبوس ها از مبدا طبق برنامه زمان بندی و با حداقل زمان تاخیر، تعمیر و تجهیز اتوبوس های دارای نقص فنی قبل از بازگشایی مدارس، حضور مداوم گشت های شرکت واحد در نقاط مختلف شهر به ویژه نقاط پرتردد و شلوغ، شستشو و نظافت کامل اتوبوس ها و... از دیگر اقداماتی است که همزمان با بازگشایی مدارس در دستور کار واقع شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همچنین ناوگان بلیتی اتوبوسرانی برای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار فرهنگی در روز اول مهر رایگان خواهد بود.

وی با بیان این که روزانه به طور متوسط 5، 4 میلیون مسافر با اتوبوس در پایتخت جابه جا می شوند گفت: پیش بینی می گردد تعداد مسافران اتوبوسرانی در مهرماه 20 تا 30 درصد افزایش یابد که برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان ناوگان اتوبوسرانی در آماده باش کامل واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 678

به "افزایش 20 تا 30 درصدی مسافران اتوبوسرانی در مهرماه ، ورود سری جدید اتوبوس های دو کابین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20 تا 30 درصدی مسافران اتوبوسرانی در مهرماه ، ورود سری جدید اتوبوس های دو کابین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید