استقبال اتحادیه اروپااز توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، هلگا اشمیت دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه در واکنش به بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی توئیتری نوشت: خبری خوب از تهران در مورد همکاری میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی.

استقبال اتحادیه اروپااز توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص اظهار داشت: اتحادیه اروپا به نقش غیرجانبدارانه و منصفانه آژانس اعتماد دارد. همزمان، ما به تلاشمان برای حفظ برجام در جلسه هفته آینده کمیسیون مشترک ادامه می دهیم. من از طرف جوزپ بورل ریاست این جلسه را به عهده خواهم داشت.

این در حالیست که میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نیز ساعاتی پیش در واکنش به بیانیه مشترک ایران و آژانس در پیامی توئیتری نوشت: پیشرفتی واقعی. سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، رافائل گروسی به توافقی بسیار مهم در زمینه دو سایت معین شده توسط آژانس منجر شد. این گواه دیگری است که نشان می دهد تبادل نظر سازنده تر از فشار است. تبریک به هر دو طرف.

لازم به ذکر است، جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز و در خاتمه سفر دو روزه رافائل گروسی مدیر کل آژانس به تهران و انجام مذاکرات با مقامات کشورمان، بیانیه مشترکی صادر کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1179

به "استقبال اتحادیه اروپااز توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال اتحادیه اروپااز توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید