از دیگران در لینکدین جلو بزنید!

به گزارش کی آنلاین، راه هایی برای توسعه لینکدینتان

همه ما می دانیم که لینکدین، برای کسانی که قصد برقراری یک شبکه حرفه ای و ایجاد ارتباط با همکاران یا کارفرمایان احتمالی را دارند، برترین پلتفرم محسوب می گردد. شما چه بخواهید کسب وکار خود را ارتقا دهید، چه یک شغل تازه برای خود دست و پا کنید، باید از بین خیل بزرگ افراد مختلف، خود را متمایز کنید. در اینجا 5 شیوه موثر برای اینکه بیشتر در لینکدین دیده شوید، برای شما آورده شده است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

از دیگران در لینکدین جلو بزنید!

1. دوستان خود را به خاطر مهارت هایشان سفارش و تایید (Endorse) کنید

تایید دیگران طی دو مرحله به انجام می رسد. در ابتدا، شما یک عمل مثبت انجام می دهید و دوستتان اعلانیه ای از طرف شما دریافت می نماید و می تواند به کار شما واکنش متقابل نشان دهد. هرچه تایید و سفارش دیگری از جانب دیگران دریافت کنید، به نفع شما است. این کار باعث مجذوب نماینده تر شدن پروفایل شما می گردد و آن را برای کارفرمایانی که در پی استخدام افرادی با مهارت های خاص هستند بیشتر قابل توجه و مشاهده می نماید.

بعلاوه بسیار مهم است که دوستان فعلی و سابق خود را از آنچه به خوبی انجام می دهند مطلع کنید. این کار را به وسیله ارسال پیام های تایید و سفارش، انجام دهید. این کار علاوه براین موجب می گردد که در زمان تعامل با دیگران در گروه های چت قدرت بیشتری داشته باشید.

2. در جستجوی پیشنهادها باشید

از درخواست پیشنهاد از سوی همکاران مورد اعتمادی که می شناسید و می دانید با کار شما آشنایی دارند هراسان نباشید. اگر می خواهید پیروز باشید، باید فعال باشید. مستقیما درخواست پیشنهاد کنید. اغلب افراد اگر به مهارت ها و توانایی های شما به عنوان یک مختصص اطمینان داشته باشند از ارائه پیشنهاد استقبال خواهند کرد. تنها کاری که برای جبران باید انجام دهید تایید و سفارش متقابل مهارت های آنها است.

در قبال اظهارنظرهایی که در خصوص دیگران می کنید کاملا صادق باشید. اگر در این زمینه درستکار نباشید، دیگران نیز در آینده همین رفتار را با شما خواهند کرد.

3. رزومه خود را تکمیل کنید

رزومه شما مثل ویترین مغازه در پروفایل شما محسوب می گردد. این اولین چیزی است که هر بازدیدنماینده با آن روبرو می گردد. رزومه شامل یک معرفی کوتاه از توانمندی های شما و دلیل حضور شما در لینکدین است. آن را مختصر و مفید تهیه کنید. علاوه بر این، ظاهر اول شخص را باید همواره حفظ کنید. این رزومه یک درخواست کار نیست. بنابراین همان طور که از ورود افراد دیگر به قلمرو خود استقبال می کنید، آن را شخصی نگاه دارید.

4. لینکدین خود را به دیگر حساب هایتان در شبکه های مجازی متصل کنید

لینکدین خود را به فید خبری حساب رسمی و حرفه ای توییترتان متصل کنید. شما می خواهید که با فالوررهای خود در پلتفرم های چندگانه و مختلف در ارتباط باشید، چرا که هدف اصلی در لینکدین این است که هرچه بیشتر با افراد مختلف در ارتباط باشید. با افزایش تعداد ارتباطات خود، می توانید در دید افراد غریبه بیشتر به چشم آیید. تمرکز شما در این پلتفرم باید روی ایجاد شبکه بزرگ تری از هر تعداد مخاطب ممکن قرار داشته باشد.

5. لیست افرادی که شاید بشناسید را مرور کنید

لیست افرادی که احتمالا می شناسید موتور جستجوی لینکدین محسوب می گردد و شیوه پیشنهاددهی آن، یا براساس ارتباط مخاطبان مشترک یا به وسیله تطبیق بعضی خصیصه های یکسان عمل می نماید. مثل پیشنهاد دوستی به دو فردی که در یک مدرسه مشترک تحصیل نموده اند. گاهی اوقات این بخش را مرور کنید، شاید با فرد آشنایی برخورد کردید.

برقراری ارتباط نو با افراد نو را ادامه دهید و تعداد ارتباطات خود را توسعه دهید. این کار باعث می گردد تا با افراد بیشتری آشنایی پیدا کنید.

همواره فعال باشید

این پنج نکته می توانند به برقراری ارتباط شما با افراد بیشتر و دیده شدن بیشتر در لینکدین یاری نمایند. رمز پیروزیت اصلی در لینکدین این است که همواره فعالیت خود را حفظ کنید. به گروها بپیوندید و از این طریق مقدار بازدید از پروفایل خود را افزایش دهید. از این نکته ها بهره ببرید و توسعه حساب لینکدین خود را به یک اولویت کاری تبدیل کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1987

به "از دیگران در لینکدین جلو بزنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دیگران در لینکدین جلو بزنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید