آموزشیاران سوادآموزی استان اردبیل استخدام می شوند

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با برگزاری آزمون استخدامی، آموزشیاران سوادآموزی استان اردبیل استخدام می شوند.

آموزشیاران سوادآموزی استان اردبیل استخدام می شوند

احمد ناصری در حاشیه برگزاری آزمون داستخدامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری آزمون آموزشیاران سوادآموزی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هستیم، گفت: این آزمون بر اساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی با عنوان قانون استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران سوادآموزی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این قانون، آموزشیاران سوادآموزی می بایست در این آزمون شرکت می کردند، افزود: در استان اردبیل 303 نفر شامل این دستورالعمل هستند که امروز در این آزمون حضور یافته اند.

ناصری گفت: هر داوطلبی که حدنصاب نمره این آزمون را که 50 درصد تعیین شده است، کسب کند، به عنوان قبول تلقی خواهد شد و در مراحل استخدام قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون در گذشته به عنوان معلمان آموزش سوادآموزی خدمت می کردند، شرح داد: قبول شدگان در آزمون نیز بر اساس نیازهای آموزش و پرورش به عنوان معلم استخدام خواهند شد.

ناصری با بیان اینکه برای تعداد افراد قبولی عددی خاصی پیش بینی نشده است و صرفا همه افرادی که حدنصاب قبولی را کسب کنند، به عنوان پذیرفته شده تلقی خواهند شد، گفت: برای تعیین محل خدمت پذیرفته شدگان نیز تلاش ما این است که در نزدیک ترین محل نسبت به محل سکونت آنها تعیین شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1113

به "آموزشیاران سوادآموزی استان اردبیل استخدام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشیاران سوادآموزی استان اردبیل استخدام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید