آمار تکان دهنده بی خانمان ها در مناطق سلطنتیِ انگلیس

به گزارش کی آنلاین، شمار افراد بی خانمان در انگلستان به 280،000 نفر افزایش یافته است. به خاطر بعضی از انواع ثبت نشده بی خانمانی، شمار واقعی این بحران می تواند بالاتر از این رقم باشد.

آمار تکان دهنده بی خانمان ها در مناطق سلطنتیِ انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، شمار افراد بی خانمان در انگلستان به 280،000 نفر (بالاترین رقم تاکنون) افزایش یافته است.

در حال حاضر از هر 200 انگلیسی 1 نفر بی خانمان است.

یک پناهگاه خیریه بی خانمان ها گفت که به خاطر بعضی از انواع بی خانمانی که اغلب ثبت نشده باقی می مانند، شمار واقعی بی خانمانی می تواند بالاتر از این رقم باشد.

این مورد شامل افرادی می گردد که جایی برای زندگی کردن ندارند و به طور موقت در خانه دوستان و آشنایان می مانند.

یک آنالیز جدید نشان داد که آمار بی خانمانی در لندن بدتر شده و از هر 52 انگلیسی 1 نفر در پایتخت بی خانمان است.

به طور تکاندهنده، از هر 24 نفر 1 نفر که بالاترین تعداد است در منطقه نیوهام لندن بی خانمان وجود دارد.

در مناطق سلطنتیِ هارینگی و کنزینگتون و چلسی از هر 29 نفر 1 انگلیسی بی خانمان است.

گزارش خیریه دریافت که میزان بی خانمانی در مناطق خارج از پایتخت مانند؛ لوتون (1 بی خانمان در بین 46 نفر)، بیرمینگام (1 بی خانمان در بین 66 نفر) و برایتون اَند هوو (1 بی خانمان در بین 75 نفر) شدید است.

سارا مارتین از منطقه برنت در شمال غربی لندن، یک سال را با اسماعیل پسر 14 ساله اش در اقامتگاه موقتِ کثیف و پر از سوسک گذراند.

زمانی که مادر سارا درگذشت این دو نفر از خانه بیرون رانده شده و بی خانمان شدند.

سارای 40 ساله گفت: من به خاطر بیماری اِم.اِس دچار سکته مغزی خفیف شدم و همین امر باعث شد تا خودم و اسماعیل برای حمایت بیشتر به نزد مادرم بازگردیم.

وی گفت: وقتی مادم درگذشت، قبل از اینکه حتی وقت عزاداری داشته باشم ضربه دیگری به ما وارد شد. ما از جایی که سال ها آن را خانه می نامیدیم بیرون رانده شدیم.

این خانواده کوچک در محل اسکان موقت مجبور به استفاده از سرویس بهداشتی و آشپزخانه مشترک با سایر مستأجران بودند.

سارا در ادامه اضافه کرد: در این اقامتگاه، افراد دائم الخمر با چشمانی ترسناک در راهروها پرسه می زدند و بعضی از مواد مخدر استفاده می کردند. این شرایط بسیار وحشتناک بود. لبخند اسماعیل با اخم ناشی از عصبانیت جایگزین و ناپدید شد. نمرات او در مدرسه بسیار خوب بود، اما به شدت افت کرد.

او گفت: بالاخره در تابستان جاری از آن خوابگاه به یک آپارتمان که اقامتگاهی موقتی است نقل مکان کردیم. بسیار خوشحالم که از آن خوابگاه خارج شده ایم.

پولی نیت مدیر ارشد اجرایی پناهگاه گفت: این حقیقت ترسناکی است که دولت جدید ما باید با آن روبرو گردد و کاری اساسی برای تغییر این شرایط انجام دهد. تا زمانی که دولت اقداماتی برای ریشه کن کردن این بحران انجام دهد، کار مشاوران پیشگامِ ما همچنان حیاتی است.

وی اضافه کرد: ما با حمایت مردم هر کاری که بتوانیم برای یاری به امنیت و محل اسکان ثابت بی خانمان ها انجام می دهیم و مهم نیست که چقدر طول بکشد.

این مؤسسه خیریه به دولت جدید انگلستان هشدار داد که قبل از بدتر شدن اوضاع باید اقدامی فوری در جهت فقدان شدید خانه های دولتی انجام دهد.

سخنگوی وزارت مسکن، جوامع و دولت محلی انگلیس گفت که به منظور کاهش تعداد افراد در اقامتگاه های موقت از شوراها حمایت می نماید.

وی اضافه کرد: ما برای مقابله با انواع بی خانمانی 1.2 میلیارد پوند یاری اقتصادی می دهیم. هر کسی باید مکانی امن برای زندگی داشته باشد و شوراها وظیفه دارند تا به افراد نیازمند از جمله خانواده های دارای فرزند اسکان بدهند.

این یافته ها با عنوان این انگلستان است، تصویری از بی خانمانی در سال 2019 در گزارش این پناهگاه منتشر شد.

منبع:راه دانا

بازگشت به صفحه رسانهها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 588

به "آمار تکان دهنده بی خانمان ها در مناطق سلطنتیِ انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار تکان دهنده بی خانمان ها در مناطق سلطنتیِ انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید