آمادگی بنیاد مسکن برای توسعه اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی

به گزارش کی آنلاین، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از آمادگی این بنیاد برای توسعه اقامتگاه های بوم گردی در استان خبر داد.

آمادگی بنیاد مسکن برای توسعه اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، صبح امروز شنبه 29 دی 97 مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی دیدار و مصاحبه کرد.

در این دیدار جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با قدردانی از تعاملات دو دستگاه گفت: در خیلی از روستاهای هدف گردشگری می توان اقدامات مشترکی برای معرفی جاذبه های گردشگری انجام داد.

جباری شرح داد: بنیاد مسکن در بیشتر روستاهای استان نقش خود را بخوبی ایفا کرده و تعدادی از روستاهای استان واجد شرایط سرمایه گذاری در بخش گردشگری است و امیدواریم در این خصوص همکاری های لازم ادامه یابد.

او به روستاهای بسطام اشاره کرد و اضافه نمود: در محدوده بعضی از روستاها مانند بسطام آثار تاریخی مثل قلعه و دژ اورارتویی بسطام را داریم که نیازمند حفاظت همه جانبه دستگاه های اجرایی ازاین گونه آثار هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های این اداره کل در خصوص حفظ آثار تاریخی استان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول سالیان اخیر همکاری های خوبی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان داشته و خواهیم داشت.

محمود بدلی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در خصوص توسعه اقامتگاه های بوم گردی شرح داد: ما برای توسعه اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای استان آماده هرگونه همکاری هستیم و متقاضیان اقامتگاه های بوم گردی می توانند از کارشناسان این بنیاد راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 280

به "آمادگی بنیاد مسکن برای توسعه اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بنیاد مسکن برای توسعه اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید