10 پنکه محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)

به گزارش کی آنلاین، وقتی به روزهای آخر فروردین می رسیم هم زمان شاد از رسیدن اردیبهشت زیبا و ناراحت از رفتن به سمت روزهای گرم خرداد و فصل تابستان هستیم. روزهای گرم بهاری نه آنقدر گرم است که بتوانیم کولر را روشن کنیم نه آنقدر خنک که بتوانیم بدون اذیت شدن ساعت های میانی روز را بگذرانیم. اینجاست که پای پنکه های سقفی، ایستاده یا پنکه رومیزی به خانه باز می گردد.

10 پنکه محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)

فرقی ندارد از پنکه سقفی استفاده می کنید یا پنکه ایستاده و رومیزی، این وسیله کاربردی عالی می تواند به خوبی هوای راکد را به جریان انداخته و با همین کار ساده هوا را خنک کند اگر شما هم به فکر خرید پنکه هستید این مطلب از خبرنگاران مگ را تا آخر بخوانید چون قرار است در آن 10 پنکه پرفروش در خبرنگاران را به شما معرفی کنیم.

آنچه می خوانید:

1. پنکه پارس خزر - مدل FSR-ADO

2. پنکه رومیزی دمنده سری هاله - مدل FTF-25H2S

3. پنکه دیواری پارس خزر - مدل ES7020WKAI

4. پنکه شارژی - مدل K2

5. پنکه ویداس - مدل VIR-8036

6. پنکه رومیزی فیلیگر - مدل بدون پره PL-3012B

7. پنکه سقفی سیماران - مدل SCF-1062

8. پنکه سه منظوره سانی - مدل DWS-3600

9. پنکه رومیزی باسئوس - مدل Serenity

10. پنکه دستی باسئوس - مدل Flyer Turbine

1. پنکه پارس خزر - مدل FSR-ADO

این پنکه ایستاده با کیفیت، که فراوری برند محبوب داخلی یعنی پارس خزر است، در بالای جدول محبوب ترین و پرفروش ترین پنکه های خبرنگاران واقع شده است. قبل از اینکه به سراغ آنالیز قابلیت های این محصول برویم باید بگوییم که گارانتی 24 ماهه پارس خزر روی این پنکه ارائه می گردد و شما می توانید با خیالی راحت از آن بهره ببرید.

تعداد پره های این پنکه 4 عدد است و با قابلیت تنظیم سرعت باد، می تواند به هر شکلی که شما دوست دارید کار باد دهی را انجام دهد. پایه آن قابل تنظیم است و یک ریموت کنترل هم همراه خود دارد تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

2. پنکه رومیزی دمنده سری هاله - مدل FTF-25H2S

ابعاد این پنکه محبوب 15*35*34 سانتی متر است و می توانید آن را به راحتی روی میز کار یا کنار تخت خواب خود قرار دهید. سه پره پلاستیکی نصب شده در این محصول آن را به یک پنکه کاربردی تبدیل نموده که می توانید در هر مکانی از آن بهره ببرید.

3. پنکه دیواری پارس خزر - مدل ES7020WKAI

شاید بتوان گفت مزیت استفاده از پنکه دیواری، اشغال نکردن فضای اضافی در محیط است. این پنکه پارس خزر هم با گارانتی 24 ماهه ارائه می گردد. تعداد پره های آن 4 عدد است و قدرت باددهی مناسبی دارد. بعد از نصب این پنکه روی دیوار می توانید تمام تنظیمات دلخواه خود، مثل سرعت باد و زمان خاموش یا روشن شدن، را با یاری ریموت کنترل انجام دهید.

4. پنکه شارژی - مدل K2

اگر در پی یک پنکه مقرون به صرفه، سبک و کاربردی می شد که بتوانید همه جا حتی در ماشین هم از آن بهره ببرید، این پنکه را به شما پیشنهاد می کنیم. طراحی ظاهری ابن محصول به شکلی است که هم می توانید آن را با گیره ای که در پایه خود دارد به هر جایی وصل کنید، هم روی میز قرار داده و مثل پنکه رومیزی از آن بهره ببرید. انرژی لازم برای روشن شدن آن از طریق کابل USB تامین می گردد و با وصل کردن آن به کامپیوتر یا شارژر داخل اتوموبیل می توانید آن را روشن کنید.

5. پنکه ویداس - مدل VIR-8036

این پنکه ایستاده با پنج پره پلاستیکی و سرعت گردش 1400 خود می تواند از درجه ملایم تا شدید، باد فراوری کند. پایه آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و ریموت کنترل آن در کنار صفحه تنظیمات به شما امکان برنامه ریزی مدل کار کردن را می دهد. این محصول گارانتی 18 ماهه ویداس را هم دارد.

6. پنکه رومیزی فیلیگر - مدل بدون پره PL-3012B

ظاهر ششمین پنکه پرفروش در خبرنگاران کمی با بقیه پنکه ها فرق دارد. این محصول هیچ پره ای ندارد و در حین فراوری باد، هوا را یونیزه می نماید تا کیفیت هوای محیط بالاتر برود. یک چراغ هم در قسمت فراوری باد این محصول واقع شده است که شب ها می تواند آن را به یک چراغ خواب زیبا تبدیل کند.

اگر در پی پنکه ای برای اتاق خواب کودکتان می شد این محصول بسیار مناسب است چون پره ندارد و هیچ آسیبی به دست کودک عزیز شما نمی رساند. انرژی مورد احتیاج برای کار این پنکه از طریق درگاه USB تامین می گردد و با برق شهری کار می نماید. ریموت کنترل همراه آن هم می تواند انجام تنظیمات را برای شما آسان تر کند.

7. پنکه سقفی سیماران - مدل SCF-1062

این پنکه سقفی ساده 3 پره دارد و با قدرت گردش 320 دور در دقیقه می تواند تمام هوای محیط را جابه جا و خنک کند. از این پنکه هم در تابستان برای خنک کردن هوا و هم در زمستان برای گرم کردن هوا اضافه کنید. اگر خانه بزرگی دارید یا برای سالن ورزشی و سوله در پی پنکه می شد، پنکه سقفی سیماران برای شما کاملا مناسب است.

8. پنکه سه منظوره سانی - مدل DWS-3600

این پنکه عالی 6 پره و سرعت گردش 1250 دور در دقیقه حجم باد مناسبی برای جابه جایی هوا در هر محیطی را فراهم می نماید. قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت برنامه ریزی از قابلیت های این پنکه است. شما می توانید با ریموت کنترل به راحتی آن را برنامه ریزی کنید.

9. پنکه رومیزی باسئوس - مدل Serenity

اگر یک پنکه سبک، کم سرو صدا، کوچک و کاربردی می شد، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم. انرژی مورد احتیاج برای کار کردن این پنکه رومیزی از طریق درگاه USB و از طریق برق شهری تامین می گردد. 4 پره دارد، 3 درجه فراوری باد دارد و به شکل رومیزی یا دیواری قابل استفاده است.

10. پنکه دستی باسئوس - مدل Flyer Turbine

آخرین محصول محبوب در این فهرست پنکه بسیار زیبای باسئوس است که به صورت دستی، رومیزی و همراه قابل استفاده است. باتری این پنکه شارژ می گردد و در زمان استفاده احتیاجی به وصل کردن آن به برق شهری ندارید. کابل شارژ این محصول به درگاه USB وصل شده و باتری را به خوبی شارژ می نماید. 5 پره و 3 سرعت تنظیم باد دارد و به برترین شکل می تواند شما را خنک کند.

مرور کلی

در این مطلب 10 پنکه پرفروش خبرنگاران در بهار 1402 را به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید پنکه دارید می توانید قبل از رسیدن به روزهای گرم سال، یکی از این محصولات را خریداری کنید. بعلاوه اگر دوست دارید مدل های بیشتری از پنکه را ببینید و آنالیز کنید، می توانید در فروشگاه خبرنگاران نام محصول را جست وجو کنید تا تمام محصولات موجود در بازار را به شما نمایش دهد. اگر برای خرید پنکه احتیاج به هدایت بیشتری دارید، خواندن مطالب زیر را به شما پیشنهاد می دهیم:

پاسخ به چند پرسش پرتکرار

برای محیط کار پنکه دستی مناسب تر است یا پنکه رومیزی؟

اگر پشت میز نشین هستید، پنکه رومیزی برای شما کاملا مناسب است. اما اگر جابه جایی زیادی دارید، مثلا در انبار مجموعه کار می کنید، پنکه دستی بیشتر می تواند شما را خنک نگه دارد.

برای اتاق خواب پنکه سقفی بخرم یا ایستاده؟

هر دو مدل پنکه ایستاده و سقفی برای اتاق خواب مناسب است. برای تصمیم گیری در خصوص این موضوع باید به اندازه و نوع استفاده تان دقت کنید. اگر همواره از پنکه برای اتاق خواب استفاده نمی کنید و در نقاط دیگرِ خانه هم به آن احتیاج دارید بهتر است یک پنکه ایستاده خریداری کنید. اما اگر استفاده تان از پنکه در اتاق خواب زیاد است پنکه سقفی و پنکه دیواری انتخاب مناسبی است.

قیمت پنکه های موجود در بازار را چطور ببینم؟

با استفاده از فیلتر قیمت در فروشگاه خبرنگاران می توانید تمام پنکه های موجود در بازار را براساس قیمت (مقرون به صرفه ترین - گران ترین) فهرست کنید و سپس به آنالیز آن ها بپردازید.

خرید پنکه حرارتی به صرفه است؟

چرا که نه؟ شما می توانید با خرید یک محصول، دو نوع استفاده داشته باشید. با پنکه حرارتی در روزهای گرم هوا را خنک، و در روزهای سرد هوا را گرم می کنید.

پنکه هایی که افشانه آب دارند برای داخل منزل مناسب هستند؟

خیر، این پنکه ها برای استفاده در محیط باز مناسب هستند. اگر بالکن و حیاط دارید، یا پشت بام را برای استراحت و وقت گذرانی انتخاب می کنید، می توانید این پنکه را در آن جا قرار دهید. در غیر این صورت پنکه آب پاش برایتان کاربردی ندارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2236

به "10 پنکه محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 پنکه محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پنکه محبوب و پرفروش در خبرنگاران (بهار 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید