کمال یا نوراللهی؛ فقط یکی بازی می کند

به گزارش کی آنلاین، با توجه به سیستمی که کالدرون در نظر گرفته، به نظر می رسد از بین دو هافبک دفاعی اصلی سرخ ها تنها یکی شان در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

کمال یا نوراللهی؛ فقط یکی بازی می کند

از یک ماه قبل این بحث وجود داشته که کالدرون از کدام سیستم استفاده می کند.ابتدا بحث 2-4-4 مطرح شد که ظاهرا تا نیامدن مهاجم برزیلی و هماهنگ نشدنش با تیم منتفی است.سپس بحث استفاده از سیستم های 1-3-2-4 و 3-3-4 به میان آمد که در هر دو سیستم کالدرون تنها از یک هافبک دفاعی در مرکز زمین استفاده می کند.

در این شرایط طبیعتا از بین کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی تنها یک بازیکن باید در میدان باشد و یکی از این دو نفر کنار وحید امیری در مرکز زمین بازی خواهد کرد که به نظر می رسد شانس نوراللهی بیشتر است.

در بازی های تدارکاتی پیش فصل شماره 8 سرخ ها همواره در ارنج اصلی بوده و کامیابی نیا بیشتر با نفرات ذخیره به میدان رفته است.اتفاقی که در بازی با گل گهر سیرجان هم رخ داد .

بعد از آن البته بحث در رفتگی کتف کمال هم پیش آمد اما او مسئله ای نخواهد داشت و این مساله مانع بازی کردنش مقابل پارس نمی شود اما واقعیت این است که نیمکت نشینی او تا حدود 90 درصد قطعی است.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 264

به "کمال یا نوراللهی؛ فقط یکی بازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمال یا نوراللهی؛ فقط یکی بازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید