پیروزی تیم والیبال نشسته ایران مقابل میزبان

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران از اندونزی، تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان صبح امروز دوشنبه 16 مهرماه در دومین دیدار خود به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

پیروزی تیم والیبال نشسته ایران مقابل میزبان

در ست نخست این دیدار تیم میزبان 9 بر 6 از تیم ملی ایران پیش افتاد اما شاگردان سلیمانی در ادامه کوشش کردند و اختلاف امتیاز را به عدد یک رساندند. در خاتمه، با نتیجه این ست 29 بر 27 به سود تیم ایران به خاتمه رسید.

ست دوم این دیدار با امتیاز گیری ملی پوشان ایران شروع شد و شاگردان سلیمانی توانستند اولین وقت استراحت فنی را با کسب امتیاز 8 بدست آورند. شاگردان سلیمانی در ادامه این ست توانستند اختلاف امتیاز با تیم اندونزی را بیشتر نمایند و با کسب امتیاز 16 دومین وقت استراحت فنی هم از آن ایران شد. بانوان ملی پوش والیبال نشسته ایران ست دوم را با نتیجه 25 بر 18 پیروز شدند.

شاگردان سلیمانی ست سوم این دیدار را هم طوفانی شروع کردند و توانستند اختلاف امتیاز را با تیم میزبان حفظ نمایند و 18 بر 12 از تیم میزبان پیش افتند. در نهایت بانوان والیبال نشسته کشورمان این ست را هم با نتیجه 25 بر 13 این پیروز شدند تا در مجموع ست شماری 3 بر صفر تیم میزبان را مقهور قدرت خود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 441

به "پیروزی تیم والیبال نشسته ایران مقابل میزبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم والیبال نشسته ایران مقابل میزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید