نسبت به برخی قضاوت های لیگ یک گلایه مندیم

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/فارس سرمربی قشقایی شیراز اعتقاد دارد تیمش می توانسته با امتیاز سیرجان را ترک کند و بعلاوه نسبت به بعضی قضاوت ها در لیگ یک گلایه مند است.

نسبت به برخی قضاوت های لیگ یک گلایه مندیم

مهدی رجب زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل آرمان گهر و واگذاری رتبه دوم جدول به این تیم، در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: حریف ما تیمی بود که می دانستیم مدت هاست در خانه شکست نخورده. آنها در زمین خودشان تیم قدرتمندی هستند اما بچه های ما هم مقابل این تیم چیزی کم نگذاشتند. با تمام وجود بازی کردند. شاید در نیمه اول یکی دو اشتباه فردی انجام دادیم اما در نیمه دوم بسیار خوب و منطقی بازی کردیم و با وجود خلق موقعیت، نتوانستیم به گل و امتیاز دست پیدا کنیم.

وی درباره داوری این مسابقه گفت: یک صحنه مشکوک در این بازی وجود داشت. بازیکن میزبان، مهاجم ما را در موقعیت تک به تک با دروازه بان شارژ اما داور از این خطا چشم پوشی کرد. متاسفانه این دومین اشتباه تاثیرگذار داوران در بازی های خارج از خانه قشقایی است؛ یک بار هم در بازی با ملوان پنالتی اشتباهی به سود حریف گرفته شد و این بار هم در سیرجان یک پنالتی مسلم برای ما نگرفتند. اگر این پنالتی اعلام می شد، به طور کلی فرایند بازی تغییر می کرد و شاید می توانستیم حتی پیروز میدان باشیم.

سرمربی قشقایی اضافه کرد: اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است اما متاسفانه در هفته های اخیر لیگ یک اشتباهاتی اتفاق افتاده که برای چند تیم منفعت داشته و امیدواریم کمیته داوران فکری اساسی و نظارتی دقیق روی این مسائل داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم قشقایی با شکستی که در سیرجان متحمل شد 13 امتیازی باقی ماند و با یک پله نزول در رتبه سوم نهاده شد. ملوان بندرانزلی با 17 امتیاز صدرنشین است و آرمان گهر سیرجان با 13 امتیاز در رتبه دوم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1906

به "نسبت به برخی قضاوت های لیگ یک گلایه مندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسبت به برخی قضاوت های لیگ یک گلایه مندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید