مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای پلیس رباتیک تا ناامنی جدید فیس بوک

به گزارش کی آنلاین، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای پلیس رباتیک تا ناامنی جدید فیس بوک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

پلیس رباتیک یکی از جدی ترین ایده های دنیای فناوری است. ایده ای که این روزها در ایالات متحده در حال اجرا است. با این وجود به نظر می رسد این ایده در همه زمانها پیروز ظاهر نمی شود و گاهی با برخی حواشی رو به رو می شود. درست مثل اتفاقی که در پارکینگ سالت لیک پارک رخ داد.مشرو ح خبر را اینجا بخوانید.

نسخه اولیه گوشی آیفون SE در سال 2016 رونمایی شد. نسخه ای که کوچکتر از آیفون 5 بود و در زمانی عرضه شد که آیفون های 4.7 و 5.5 اینچی بسیار بزرگ به نظر می رسید. آیفون SE اساساً مشابهی از آیفون 5 بود که با سخت افزارهای جدید و دوربین آیفون 6S به روز شد. این گوشی مخصوص افرادی بود که آیفونهای کوچکتر را ترجیح می دادند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک امروز رسما اطلاعاتی جدید از پیام رسان جدید خود منتشر کرد. این پیام رسان نه تنها شما را ردیابی می کند، باتری شما را رصد کند و حتی اگر محیط کار شما را شناسایی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند بلک بری از جمله برندهای مشهور اما کم پیدا در حوزه فناوری است. درواقع بلک بری که دورانی پر افت و خیز را پشت سر گذاشته است برای ارائه مدلهای جدید تلفن همراه خود عجله ای ندارد. اکنون این موضوع درباره گوشی های 5G برند مذکور نیز صدق می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم عامل اندرویدی گوشی وان پلاس 7T یک به روزرسانی جدید دریافت کرد. این به روز رسانی OxygenOS 10.0.3 است و برخی از رفع اشکالات کلی و بهبود کیفیت دوربین را شامل می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طرح هایی جدید از گوشی وان پلاس 8 منتشر شده است که ویژگی های ظاهری و سخت افزاری این گوشی را نشان می دهد. برای مثال احتمالا این گوشی دارای شارژ بی سیم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 434

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای پلیس رباتیک تا ناامنی جدید فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای پلیس رباتیک تا ناامنی جدید فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید