تور آلمان: فیلم جلف بازی های فلور نظری در آلمان ! ، لباس جیغ در این سن و سال !

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران:ویدیو تازه فلور نظری بازیگر زن تلویزیون در آلمان که به همراه دوستش فاطمه در حال خوشگذرانی هستند.

تور آلمان: فیلم جلف بازی های فلور نظری در آلمان ! ، لباس جیغ در این سن و سال !

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

فلور نظری بازیگر زن صدا و سیما است . فلور نظری به همراه دوستش فاطمه در حال خوردن قهوه هستند و از جاذبه های زیبای آلمان لذت می برند.فلور نظری علاقه زیادی به فاطمه دوستش دارد و ظاهرا دوستی آنها به خیلی قبل بر می شود و تقریبا بست فرند فلور نظری هست که اوقات زیادی را در کنار هم سپری می نمایند. پاییز در آلمان رسیده و فلور نظری با ویدیوهای جذابش حسابی دل هوادارانش را آب می نماید.

چهره مصنوعی فلور نظری سوژه کاربران

بیش از آنچه صحبت ها و حرف های حاشیه دار فلور نظری مورد توجه قرار گیرد چهره نو او که دستخوش یک سری تغییرات زیبایی شده است مورد صحبت مردم قرار می گیرد و خیلی از کاربران نمی توانند با چهره نو فلور نظری ارتباط برقرار نمایند. البته او همواره در سریال ها به عنوان همسر یک آدم پولدار ظاهر می شد و این لاکچری بودنش را از قدیم حفظ نموده است. وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون رویای خیس، خانه به دوش، مسافری از هند، پرواز در حباب و نفس گرم نقش آفرینی نموده است و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می نماید. با اینکه خیلی از سایت ها فلور نظری را متاهل معرفی می نمایند ولی به نظر می رسد که او جدا شده باشد. او در آلمان با پسر و عروسش زندگی می نماید.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1862

به "تور آلمان: فیلم جلف بازی های فلور نظری در آلمان ! ، لباس جیغ در این سن و سال !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: فیلم جلف بازی های فلور نظری در آلمان ! ، لباس جیغ در این سن و سال !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید