غفلت از آثار باستانی باعث نابودی آنها می گردد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، علیرضا رزم پیش از ظهر دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: این حوزه به دلیل پیشینه تاریخی کرمان و دارا بودن مقاصد مهم و زیبای گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

غفلت از آثار باستانی باعث نابودی آنها می گردد

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید خدمات خوبی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا شده و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

رزم حسینی ضمن تقدیر از مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، اضافه کرد: بعد از رد چندین مورد استعفای مهاجری، در نهایت مجبور به پذیرش این مساله شدیم و طی مدت سه ماه مدت سرپرستی این اداره کل بر عهده کدوری نهاده شد.

وی ادامه داد: در نهایت با معرفی وفایی و پذیرش از سوی سازمان میراث فرهنگی؛ این شخص به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگری استان کرمان منصوب شد.

نماینده عالی دولت در استان کرمان با اشاره به اهمیت انتخاب بهترین گزینه برای مدیریت میراث فرهنگی کرمان، توضیح داد: استان کرمان دارای آثار تاریخی باارزش بوده و غفلت و عدم رسیدگی به آنها موجبات تخریبشان را فراهم می آورد.

استاندار کرمان ابراز داشت: طی دو سال گذشته حرکت های جهادی خوبی در حوزه میراث فرهنگی در کرمان صورت گرفت و امیدواریم شاهد دوران طلایی این سازمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 782

به "غفلت از آثار باستانی باعث نابودی آنها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفلت از آثار باستانی باعث نابودی آنها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید