عرضه های اولیه سال جاری 9 تایی می گردد

به گزارش کی آنلاین، تعداد 225میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، پس فردا(چهارشنبه) با نماد معاملاتی مدیریت در فرابورس ایران عرضه اولیه می گردد.

عرضه های اولیه سال جاری 9 تایی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، تعداد 225 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی عام) معادل 15 درصد سهام این شرکت، چهارشنبه این هفته (20 مرداد) به اسم نهمین عرضه اولیه سال جاری بازار سرمایه با نماد معاملاتی مدیریت در بازار اول فرابورس ایران عرضه می گردد.

این مقدار سهام در محدوده قیمتی 4566 تا 5023 ریال برای هر سهم و با سهمیه 420 سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. بعلاوه متعهدین خرید این نماد، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و شرکت سرمایه گذاری هامون صبا هر یک به مقدار 25 درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

لازم به ذکر است تعداد 225 میلیون سهم سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در حالی چهار شنبه این هفته عرضه اولیه می گردد که از این تعداد، 205 میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 15 میلیون سهم این شرکت هم در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می گیرد.

بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت ها به صندوق های سرمایه گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می پذیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1754

به "عرضه های اولیه سال جاری 9 تایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه های اولیه سال جاری 9 تایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید