طرح هزار سرویس بهداشتی بازنگری می گردد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، مجید مهدوی، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی در مصاحبه با خبرنگاران از اجرای این طرح اطلاع داد و گفت: این طرح که پروژه ای بسیار مهم در زیرساختهای کشور است، به ما واگذار شده است .

طرح هزار سرویس بهداشتی بازنگری می گردد

وی ادامه داد: این همان پرونده قدیمی است که بدون برنامه در بعضی از نقاط کشور اجرا شد اما چون جانمایی ها درست نبود دیگر ادامه پیدا نکرد. اکنون نظر رئیس سازمان میراث فرهنگی به پایان رساندن این طرح است و دنبال کردن آن نیز به ما سپرده شد.

مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی بیان نمود: برای این منظور تیم برنامه ریزی مشخص نموده و از حضور افراد متخصص استفاده می کنیم بر این موضوع نیز معتقدیم که چون معماری حرف اول را در این پروژه می زند باید طراحی ان از سوی افراد معمار و متخصص صورت گیرد همچنین باید از حضور مهندسان عمران و پیمانکاران قوی بهره برد.

مهدوی بیان نمود: قرار نیست شرکت اجرای این پروژه را به دست گیرد ما باید نظارت دقیق نموده و تیم مهندسی و و معماری و پیمانکاران قوی را داشته باشیم.می بایست برای اجرای این کار ایرادات اصلاح گردد نباید از اول چرخ اختراع گردد شاید در گذشته جهت را اشتباه رفته اند ما باید اول جهت را درست انتخاب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 154

به "طرح هزار سرویس بهداشتی بازنگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح هزار سرویس بهداشتی بازنگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید