شاهکار معماری داخلی در آپارتمانی بسیار شیک، مدرن و امروزی

به گزارش کی آنلاین، در این مطلب می خواهیم به معرفی یکی از زیباترین خانه های موجود در طراحی داخلی بپردازیم که شاید تابحال نمونه ای مانند آنرا حداقل در سایت اتاق ندیده باشید. به همین دلیل لقب شاهکار معماری داخلی را برای عنوان این مطلب انتخاب کردم زیرا بنظر بنده این طراحی داخلی مانند یک ستاره درخشان در بین تمامی مدل های موجود در اقصی نقاط دنیا است. امیدوارم با خواندن این مطلب در انتها شما هم با من در این زمینه هم عقیده باشید.

شاهکار معماری داخلی در آپارتمانی بسیار شیک، مدرن و امروزی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این خانه مدرن که به تازگی اجرایی شده است کار گروهی از معماران خلاق و شناخته شده دنیا در شرکت پلاسترلینا لهستان واقع در شهر کراکف است. نمای داخلی خانه عمدتا از سطوح لطیف به رنگ سفید و پنل های مشکی مات تشکیل شده اما در گوشه و کنار خانه رنگ های متضاد مانند رنگ چوب و تن های درخشان و بسیار زیبای فیروزه ای نیز دیده می گردد. مبلمان خانه به دلیل دارا بودن ماهیتی خنثی و ساده وقار خاصی از خود در دکوراسیون خانه نشان می دهند. اگر شما هم بدنبال دکوراسیونی ساده اما هیجان انگیز و بسیار جذاب در منزل خود می گشت نمونه زیر بهترین منبع برای ایده گیری است.

اتاق نشیمن در خانه بخاطر استفاده از اکسسوری های مختلف و همچنین حضور رنگ های متنوع سریعا توجهات را بخود جلب می نماید. لوازمی مانند جایگاه های پفی جالب و میز جلو مبلی مدولار در متنوع کردن این فضا نقش بسزایی دارند. اتاق نشیمن پلانی باز و آزاد دارد اما به روشی کاربردی توسط پارتیشنی متحرک از اتاق پشتی اش که همان اتاق کار و مطالعه است جدا شده. همانطورکه در عکس ها مشاهده می کنید تم فیروزه ای، دائما در تمام اتاق های خانه تکرار شده، از فرش و کوسن فیروزه ای اتاق نشیمن گرفته تا درب و دیوار و قفسه فیروزه ای در حمام و اتاق کار همگی از وجود این رنگ زیبا و آرامش بخش بهره می برند.

شاهکار معماری داخلی

منبع: اتاق
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1321

به "شاهکار معماری داخلی در آپارتمانی بسیار شیک، مدرن و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار معماری داخلی در آپارتمانی بسیار شیک، مدرن و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید