سوییچ با طرح دیابلو عرضه می گردد

به گزارش کی آنلاین، عرضه دیابلو 3 روی کنسول نینتندو سوییچ موضوع کوچکی نیست. نینتندو و شرکت بازی سازی بلیزارد هم که از این موضوع و تقاضای زیاد برای عرضه دیابلو روی سوییچ خبر داشتند، تصمیم گرفته اند نسخه ای از ویژه از این کنسول به همین مناسبت عرضه نمایند. نینتندو خبر داده است که در روز عرضه دیابلو 3 برای سوییچ، یک باندل سوییچ هم عرضه خواهند کرد.

سوییچ با طرح دیابلو عرضه می گردد

نسخه ویژه سوییچ برای دیابلو 3، هم روی داک کنسول و هم روی خود کنسول، طرح هایی از این بازی را جای داده است. در کنار این کنسول، باندل دیابلو 3 سوییچ یک کیف با طرح دیابلو هم دارد. به جای نسخه فیزیکی و کارتریج دیابلو 3، نینتندو روی این بسته یک نسخه دانلودی از بازی را قرار داده است. باندل سوییچ دیابلو 3 قیمتی 360 دلاری خواهد داشت.

بازی Diablo III: Eternal Collection که در روز دوم نوامبر برای سوییچ عرضه می گردد، شامل تمام محتوای دانلودی و آپدیت های مختلف بازی است؛ یعنی نه تنها بسته الحاقی Reaper of Souls در این نسخه واقع شده است، بلکه شاهد محتوای دانلودی Rise of the Necromancer هم در این نسخه هستیم.

نسخه سوییچ بازی هم چنین آیتم هایی نینتندویی مثل زره گانن از بازی زلدا و چند آیتم دیگر را در خودش جای داده است.

دقیقا در روز عرضه این باندل، قرار است جدیدترین شماره مجموعه بازی های Smash Bros عرضه گردد. نینتندو برای این بازی هم یک باندل در نظر گرفته است.

در ادامه می توانید تریلری که برای معرفی بسته سوییچ دیابلو 3 منتشر شده است را ببینید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 74

به "سوییچ با طرح دیابلو عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوییچ با طرح دیابلو عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید