سرگرم کردن بچه ها در سفر

به گزارش کی آنلاین، هنوز نرسیدیم؟، اگر این جمله ای است که مدام در طول سفر از فرزندتان می شنوید، با این مقاله همراه شوید.

سرگرم کردن بچه ها در سفر

ممکن است بچه ها شیرین ترین حرف ها را بزنند، اما گاهی واقعا غیرقابل پیش بینی هستند.

دقیقا چند دقیقه طول می کشد تا کودک تان در سفر حوصله اش سر برود؟ روان شناسی می گوید بیشتر بچه ها کمتر از 12 سال تنها می توانند 49 دقیقه و 47 ثانیه صبر کنند تا آن دو کلمه ترسناک هنوز نرسیدیم؟ را بگویند.

این بدین معنا است که والدین در پروازهای طولانی، که کودک شان برای ساعت ها حوصله اش سر می رود، باید آمادگی داشته باشند.

پژوهشی از دکتر سندی من (Sandi Mann)، روان شناس متخصص در زمینه بی حوصلگی در دانشگاه لنکشایر مرکزی و امارات، نشان می دهد که مسافران بین سه تا چهارساله در پروازها می توانند بیشترین مزاحمت را برای دیگر مسافران ایجاد کنند.

بنا به خبرگزاری یاهوی انگلستان، دکتر من می گوید:

والدین بچه ها سه تا چهارساله درخواهند یافت که فرزندشان در سنی است که از لحاظ فیزیکی خیلی فعال شده و در عین حال دارد شخصیت مستقل خود را تجربه می کند. بنابراین برای سرگرم نگه داشتن آن ها به چیزهای پیچیده تری نسبت به قبل نیاز دارند.

به طور شگفت انگیزی، تنها 43 درصد والدین نگران هستند که فرزندشان برای دیگر مسافران مزاحمت ایجاد نکند. راهکارهای مختلفی برای سرگرم کردن بچه ها در سنین مختلف وجود دارد. بهترین راه برای سرگرم نگه داشتن بچه های کوچک ، از نوزادان تا شش ساله ها، این است که یا بخوابند یا آن ها را در راهروی هواپیما راه ببریم یا کتاب های رنگی در اختیارشان بگذاریم. بچه ها بزرگ تر، از 6 تا 12 سال، بهتر است فیلم ببینند، به موسیقی گوش دهند یا با خانواده حرف بزنند تا گذر زمان را حس نکنند.

والدینی که آمادگی همراه بردن کودک در پروازهای طولانی را ندارند، بهتر است در خود نفس سفر تنو نظر کنند؛ زیرا پژوهشی دیگر نشان می دهد که اصولا بچه ها رفتن به جاهای نو را دوست ندارند.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1995

به "سرگرم کردن بچه ها در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرم کردن بچه ها در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید