ساوت گیت: انگلیس قهرمان گردد می رقصم

به گزارش کی آنلاین، انگلیس امشب در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه خواهند رفت و ساوت گیت مطمئن است که پیروزی از آن تیم خودش خواهد بود.

ساوت گیت: انگلیس قهرمان گردد می رقصم

به گزارش خبرنگاران، سرمربی انگلیس معتقد است که این بار تیمش بیش از هر زمان دیگری هرچه لازم باشد را در اختیار دارد تا قهرمان فعلی دنیا را شکست بدهد.

ساوت گیت در ابتدا ادعا می کرد که امکان ندارد تا مثل تیته (سرمربی برزیل) و لوئی فان خال (سرمربی هلند) برقصد. اما از او پرسیدند که اگر انگلیس قهرمان جام دنیای قطر گردد چطور؟ او پاسخ داد: خب، این کمی فرق دارد. بسیار راضی می شوم که آن زمان حسابی از خجالت خودم دربیایم. اما قبل از قهرمانی نه.

انگلیس باید امشب از سد فرانسه بگذرد تا به جمع 4 تیم برتر جام دنیای برود. ساوت گیت تاکید می نماید که تیمش نسبت به 4 سال قبل بسیار مجهزتر شده و این بار فرانسه را شکست می دهد.

مربی سه شیرها ادامه داد: ذهنیت برای من از همه چیز مهمتر است. ما از نظر تاکتیکی کاملا آماده هستیم. اما در چنین شب هایی باید مردانی داشته باشید که بایستند و چالش را انجام دهند. این چیزی است که ما باید به مردم ثابت کنیم. ما شب های فوق العاده ای داشته ایم و بازی بعدی مهم ترین است. قرار است مقابل حریف خوبی به میدان برویم و برای این کار آماده هستیم. اگر چهار سال قبل از من پرسیده بودید می گفتم مطمئن نیستم، اما الان حس متفاوتی دارم. در طول این سالها تجربه کسب کردیم و نتایج خوبی بدست آوردیم، حالا باید بریم و فرانسه را میخکوب کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2175

به "ساوت گیت: انگلیس قهرمان گردد می رقصم" امتیاز دهید

2 کاربر به "ساوت گیت: انگلیس قهرمان گردد می رقصم" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: انگلیس قهرمان گردد می رقصم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید