سامسونگ تیزر معرفی گوشی خمیده خود را منتشر کرد

به گزارش کی آنلاین، سامسونگ به معرفی و پرده برداری از اولین گوشی قابل انعطاف خود نزدیک می گردد. سالهاست که این شرکت روی چنین پروتوتایپی کار می نماید و حالا در توییتی از طرف حساب کاربری رسمی این شرکت، معرفی این گوشی در مراسم توسعه دهندگان سامسونگ به نوعی تایید شده است. در این تیزر عبارت جایی که زمان حال آینده را می بیند ذکر شده و در متن این توییت نیز عبارت تقاطعی بین حال و آینده نوشته شده است. این عبارت ها همراه با دو خط خمیده در تیزر که در نهایت صاف می شوند، نوید پرده برداری از اولین گوشی انعطاف پذیر جهان را می دهند.

سامسونگ تیزر معرفی گوشی خمیده خود را منتشر کرد

تا الان خبرهای نسبتا زیادی از این گوشی شنیده ایم. در مقاطعی حتی DJ Koh، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، رسما اظهار داشت که تا انتها سال شاهد این گوشی خواهیم بود. همچنین در صحبت هایی دیگر گفته شد که این گوشی در بزرگ ترین حالت می تواند کاربر تبلت را داشته و پس از خم شدن به گوشی تبدیل می گردد. متاسفانه تاکنون هیچ تصویری از این گوشی به بیرون درز نکرده و هنوز نمی دانیم ظاهر آن به چه شکل است.

اما خوشبختانه زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده است. مراسم توسعه دهندگان سامسونگ دو هفته دیگر و در روزهای 16 و 17 آبان ماه برگزار می گردد و در این مراسم شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود. البته قرار نیست این گوشی به محض معرفی برای فروش حاضر باشد. احتمالا یک نسخه اولیه از این گوشی می بینیم که مخصوصا توسعه دهندگان خواهند توانست اپلیکیشن ها و نرم افزارهای خود را برای آن بهینه نمایند. عرضه این گوشی به احتمال قوی به سال بعد موکول می گردد. در حال حاضر همین که تا این حد شاهد پیشرفت تکنولوژی بوده ایم که می توانیم نسخه اولیه چنین کانسپتی را ببینیم، خبر هیجان انگیزی است.

سامسونگ اولین بار در سال 2014 یک ویدیو کانسپت از چنین گوشی را منتشر کرد که عکس آن در ابتدای پست قابل مشاهده است. دو سال قبل از انتشار ویدیو مذکور، سامسونگ توانسته بود به تکنولوژی ساخت نمایشگرهای AMOLED قابل انعطاف برسد. حال پس از چند سال، بالاخره این گوشی را شاهد خواهیم بود. شما درباره این تیزر و به طور کل ایده گوشی انعطاف پذیر چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 83

به "سامسونگ تیزر معرفی گوشی خمیده خود را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تیزر معرفی گوشی خمیده خود را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید