زنجان پیشروترین استان در طرح ملی مسکن است

به گزارش کی آنلاین، ایمان اسلامیان گفت: استان زنجان در طرح ملی مسکن از لحاظ تامین زمین و اجرای پروژه ها پیشروترین استان کشور است.

زنجان پیشروترین استان در طرح ملی مسکن است

ایمان اسلامیان ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی روز دوشنبه در حاشیه آیین و تودیع و معارفه مدیران راه و شهرسازی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: استان زنجان در طرح ملی مسکن هم در تامین زمین و هم پیشرفت اجرای پروژه ها پیشروترین استان کشور است و امیدوارم که اولین کلید های طرح نهضت ملی مسکن در کشور در این استان به متقاضیان داده گردد.

وی اضافه نمود: استان زنجان یکی از استان های بسیار مهم و دارای ظرفیت های کلیدی در کشور است.

اسلامیان با یاد آوری اینکه نظام اداری کشور به این نتیجه رسیده است که بدون جذب نیرو های موثر امکان پیشبرد طرح های تحول آفرین وجود ندارد، گفت: از این رو سازمان اداری و استخدامی کشور طرحی را با همکاری استانداری ها شروع نموده است که در وهله نخست نیرو های موثر استانی را شناسایی می نماید.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی افراد بر اساس پست ها و به صورت کاری متفاوت، فرآیند جذب آن ها شروع می گردد گفت: در این نوع فرآیند جذب نیرو متفاوت تر از آنچه که در گذشته اجرا شده، است و زنجان اولین استان کشور است که این طرح در آن اجرایی خواهد شد.

اسلامیان توضیح داد: سهمیه ای نیز برای وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی زنجان در نظر گرفته شده است که امیدواریم طی هفته های آینده سند و برنامه های اجرایی آن تدوین و تنظیم و این کار به زودی عملیاتی گردد.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2166

به "زنجان پیشروترین استان در طرح ملی مسکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان پیشروترین استان در طرح ملی مسکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید