روسیه اقدامات قانونی علیه فیسبوک و توییتر را شروع کرد ، از فشار برای سانسور تا انتقال داده های کاربران در سرورهای محلی

به گزارش کی آنلاین، دولت روسیه خاطرنشان کرد که پرونده های قانونی را برای مقابله با اقدامات توییتر، و فیسبوک باز می نماید و به زودی روند فعالیت این شبکه های اجتماعی را بازبینی و کنترل خواهد نمود.

روسیه اقدامات قانونی علیه فیسبوک و توییتر را شروع کرد ، از فشار برای سانسور تا انتقال داده های کاربران در سرورهای محلی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هنوز معین نیست این تنظیمات تازه و بومی سازی توییتر و فیسبوک دقیقا چگونه انجام می گردد و قرار است از چه زمانی شروع گردد، اما بر اساس اطلاعاتی که به وسیله دولت منتشر شده، این دو شبکه اجتماعی موطفند در خصوص قوانین مطابق با ذخیره اطلاعات شخصی کاربران روسیه در سرورهای محلی توضیحاتی را ارائه دهند.

درواقع بر اساس قوانین تازه، شرکت های فیسبوک و توییتر موظفند پاسخ های صحیحی به خواسته های دولتی برای تایید محلی سازی اطلاعات شخصی کاربران روسی در روسیه ارائه دهند و این یعنی نظارت هر چه بیشتر دولت بر اطلاعات شخصی کاربران.

روسیه قوانین اینترنت خود را در 5 سال گذشته به شدت سخت تر نموده است، افزودن الزاماتی تازه برای موتورهای جستجو با هدف سانسور نتایج، آنالیز دقیق برنامه های پیغام رسانی برای به اشتراک گذاشتن کلید های رمزنگاری و فشار بر شبکه های اجتماعی برای ذخیره اطلاعات روی سرورهای محلی روسیه از جمله همین فشارهاست.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2181

به "روسیه اقدامات قانونی علیه فیسبوک و توییتر را شروع کرد ، از فشار برای سانسور تا انتقال داده های کاربران در سرورهای محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه اقدامات قانونی علیه فیسبوک و توییتر را شروع کرد ، از فشار برای سانسور تا انتقال داده های کاربران در سرورهای محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید