تور ایتالیا: دو ستاره میلان آماده حضور در تونل وحشت!

به گزارش کی آنلاین، فرانک کسیه و زلاتان، دو بازیکن مهم ترکیب میلان آماده بازگشت به ترکیب این تیم در هفته های پیش رو هستند.

تور ایتالیا: دو ستاره میلان آماده حضور در تونل وحشت!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزهای سخت میلان به زودی فرا می رسد زلاتان ابراهیموویچ و فرانک کسیه، دو ستاره فصل قبل روسونری در کوشش می نمایند تا پس از تعطیلات بازی های ملی برای بازگشت به میدان و ملاقات مقابل لاتزیو آماده می شوند. روسونری بعد از درخشش در هفته های ایتدایی برنامه بسیار سختی پیش رو دارد. میلان ابتدا باید به مصاف لاتزیو برود، بعد مسابقه در لیگ قهرمانان برابر لیورپول پیش روی آنهاست و در ادامه نوبت تقابل با یوونتوس در لیگ ایتالیا فرا می رسد.

زلاتان و فرانک کسیه در دو بازی ابتدایی میلان مقابل سمپدوریا و کالیاری غایب بودند، اما تیم استفان پیولی بدون در اختیار داشتن این دو ستاره تاثیرگذار خود هم پیروز به کسب دو پیروزی و شش امتیاز شد تا از همین ابتدای فصل خود را در قامت یک مدعی نشان دهد. اولیویه ژیرو اخیرا درگیر ویروس کرونا شده و بازگشت ستاره سوئدی می تواند خیال پیولی از بابت خط حمله روسونری را راحت کند.

البته به نظر سرمربی میلان میخواهد از زلاتان برای بازی لیگ قهرمانان برابر لیورپول استفاده کند، اما این بازیکن 39 ساله میخواهد در ملاقات هفته بعد مقابل لاتزیو هم در ترکیب قرار گیرد. بعلاوه فرانک کسیه هم که فصل گذشته نقش مهمی در رسیدن میلان به لیگ قهرمانان ایفا کرد هم شرایط بازی کردن پیدا نموده و می تواند در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1781

به "تور ایتالیا: دو ستاره میلان آماده حضور در تونل وحشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: دو ستاره میلان آماده حضور در تونل وحشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید