خانه کشتی محمد بنا به نام شهید صدرزاده تغییر نام داد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولان وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون کشتی، جمعی از خانواده شهدا و امام آدینه شهرستان شهریار به نام خانه کشتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده تغییر نام داد.

خانه کشتی محمد بنا به نام شهید صدرزاده تغییر نام داد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

در این مراسم مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی، تندگویان معاون امور جونان وزارت ورزش، تقی زاده معاون پارلمانی وزارت، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محمد بنا و همچنین محمد صدرزاده پدر شهید و جمعی از مسئولان ورزشی حضور داشتند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که با پیشنهاد وی خانه کشتی به نام شهید مدافع حرم تغییر کرد در این مراسم خطاب به حاضران گفت: با صحبت های که با رئیس فدراسیون داشتیم تصمیم گرفتیم این خانه به نام یک فرد عادی نباشد و چه نامی بهتر از نام یک شهید سر در این خانه عشق باشد و چه روزی بهتر از این روز؛ روز ولادت حضرت زینب(س).

وی ادامه داد: حضور نام این شهید بر سر در خانه کشتی قوت قلب ما و کشتی گیران دلاورمان خواهد شد. انشاءالله خداوند به برکت نام این شهید و تمام شهدا نگاهی خاص به ما و تمام کشتی گیران داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی توضیح داد: ما کاری نکردیم، کار اصلی را شهدا با نثار جان عزیزشان انجام دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 654

به "خانه کشتی محمد بنا به نام شهید صدرزاده تغییر نام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه کشتی محمد بنا به نام شهید صدرزاده تغییر نام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید