حجم بالای خودرو ها در مبادی ورودی به تهران

به گزارش کی آنلاین، تصاویر دریافتی از دوربین های سازمان راهداری کشور از تجمع تعداد زیادی از خودرو ها در مبادی ورودی تهران خبر می دهد.

حجم بالای خودرو ها در مبادی ورودی به تهران

به گزارش خبرنگار ، بعد از چند روز سپری شدن از ایام تعطیلات بازگشت مسافران در مبادی ورودی تهران ترافیک سنگین را پدید آورده است. چالوس، تهران و محور تهران لواسان سه راهی قوچک شاهد ترافیک و حجم بالایی از خودروهاست.

علی رغم محدودیت های ترافیکی برای تعطیلات خرداد ماه اما مشاهدات میدانی حاکی از حجم سنگین ترافیک در تمامی محورهای شمالی کشور است، این در حالی است که از فردا محدودیت ها برداشته می گردد و تردد در شهرهای زرد و آبی مجاز خواهد شد.

براساس این گزارش هم اکنون جریمه ورود به شهرهای قرمز 1 میلیون تومان و جریمه ورود به شهرهای نارنجی هم 500 هزار تومان است که با وجود این مقدار از جریمه اما از روز چهارشنبه 12 خردادماه شهرهای شمالی کشور شاهد ورود حجم بسیار زیادی از خودروهای با پلاک غیر بومی بودند.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی مرکز مدیریت راه های کشور هم اکنون ترافیک سنگین در محور چالوس-کرج حد فاصله مرزن آباد تا مجلار محدوده هزارچم و حد فاصل ارنگه تا بیلقان مشاهده می گردد.

بعلاوه در محور هراز راستا جنوب به شمال حدفاصل سه راهی چلاو تا تونل شماره یک مشاهده می گردد، ترافیک نیمه سنگین و راستا شمال به جنوب حدفاصل آب اسک تا پلور و پیست آبعلی تا مبارک آباد مشاهد می گردد.

لازم به ذکر است بعلاوه ترافیک سنگین در محور فیروزکوه راستا شمال به جنوب محدوده شهر دماوند را شاهد هستیم و ترافیک سنگین هم در آزادراه تهران پردیس محدوده جاجرود را شاهد هستیم، براساس این گزارش ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن تهران محدوده پلیس راه جاجرود دوربین های نظارتی نشان می دهد بعلاوه تردد روان در آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین-رشت راستا رفت و برگشت را شاهد هستیم.

آخرین شرایط ترافیکی سایر محورها هم عبارت است از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حد فاصل پلیس راه مهرشهر تا گلشهر و حد فاصل استاندارد تا پل فردیس، بعلاوه ترافیک سنگین در آزاد راه کرج-تهران محدوده گرمدره و ترافیک سنگین در محور فشم تهران در فاصله حاجی آباد تا رودک هم حاکم است.

براساس این گزارش در هیچ یک از شهرهای کشور گزارشی از مداخلات جوی نشان داده نمی گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1768

به "حجم بالای خودرو ها در مبادی ورودی به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم بالای خودرو ها در مبادی ورودی به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید