جشن عیددیدنی 3 هزار توان یاب پایتخت در منطقه 10

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران آنلاین:هم زمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت سال نو، جشن عیددیدنی 3 هزار توان یاب پایتخت با مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولین ایران 22 فروردین در بوستان 22 بهمن برگزار می گردد.

جشن عیددیدنی 3 هزار توان یاب پایتخت در منطقه 10

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، ویژه برنامه عیدانه توان یابان شهر تهران به مناسبت سال نو و اعیاد شعبانیه، هم زمان با ولادت سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین علیه السلام با همکاری و مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران، برگزار می گردد.

لازم به ذکر است این مراسم در راستای تحقق تهران شهری برای همه با هدف ضرورت ایجاد بسترهای مناسب برای بهره مندی این عزیزان از فضاهای شهری و کوشش برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط و تکریم خانواده های آنان برگزار می گردد و طی آن ضمن اجرای برنامه های شاد و متنوع و برپایی ایستگاه های پایش سلامت، آموزش حفظ محیط زیست و تفریحات ورزشی، جشنواره سفره هفت سین برپا و با انتخاب بهترین آثار، به تمامی شرکت کنندگان جوایزی اهدا می گردد.

شایان ذکر است این برنامه در روز پنجشنبه 22 فروردین از ساعت 9 الی 18 با حضور اعضا شورای شهر و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 175

به "جشن عیددیدنی 3 هزار توان یاب پایتخت در منطقه 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن عیددیدنی 3 هزار توان یاب پایتخت در منطقه 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید