جانباختن یک تن در پی حریق در ساختمان قدیمی

به گزارش کی آنلاین، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک تن در پی آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی اطلاع داد.

جانباختن یک تن در پی حریق در ساختمان قدیمی

سیدجلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: ساعت 20:06 دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان قابدیم در خیابان سجاد شمالی، خیابان عابدی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو و نیم طبقه مسکونی بود که ساختمان قدیمی بود و به گفته همسایه ها به یکسری از افراد که اغلب مردان بودند اجاره داده شده بود. این محل به اتاق های کوچک تقسیم شده بود و ساکنان شب ها را در آن زندگی می کردند.

ملکی گفت: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند طبقه همکف با وسعت 60 متر دچار حریق شده بود. در راهروی این ساختمان یک موتورسیکلت وجود داشت و این طبقه کاملا دچار حریق شده بود. آتش در آستانه سرایت به طبقه بالا بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در ساختمان محبوس هستند.

وی ادامه داد: در طبقه دوم دو مرد حضور داشتند و یکی از این افراد در قسمت خرپشته پشت بام گرفتار شده بود. آتش نشانان هر دو را نفر به سلامت از محل خارج کردند اما حین عملیات خاموش کردن با شرایط کاملا سوخته یک نفر روبرو شدند که جان خود را از دست داده بود.

ملکی اظهار کرد: آتش خاموش شد و از سرایت آن به طبقات بالاتر جلوگیری شد. تا دقایق دیگر آتش نشانان محل را ترک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1787

به "جانباختن یک تن در پی حریق در ساختمان قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانباختن یک تن در پی حریق در ساختمان قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید