بسته الحاقی دیابلو 4 اوایل پاییز سال جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش کی آنلاین، شرکت بلیزارد (Blizzard) اولین تریلر Diablo 4: Vessel of Hatred را در رویداد Xbox Games Showcase 2024 به نمایش گذاشت و از تاریخ انتشار آن نیز رونمایی کرد.

بسته الحاقی دیابلو 4 اوایل پاییز سال جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

این اولین بسته الحاقی بازی اکشن نقش آفرینی محبوب بلیزارد و بیش از یک سال پس از انتشار بازی در 8 اکتبر (17 مهر) عرضه می گردد. این بسته ظاهرا داستان بازی را ادامه خواهد داد، زیرا تریلر سینمایی منتشر شده روی شخصیت نیرل (Neyrelle) تمرکز می نماید، پس از اینکه او با سنگ روح به امید شکست دادن پرایم اویل ها سفر خود را شروع می نماید. بازیکنانی که این بسته الحاقی را پیش خرید نمایند، جوایز مختلفی در بازی دریافت خواهند کرد از جمله یک مانت گربه جنگی، سه حیوان خانگی و آیتم های ظاهری مختلف.

از محتویات بسته الحاقی می توان به یک کلاس نو به نام Spriritborn، یک منطقه نو به نام ناهانتو و به روزرسانی های مختلف اشاره نمود. Spriritborn یک کلاس کاملا نو برای سری دیابلو است که به عنوان که در میان شکارچیان راس هرم جنگل واقع شده است. منطقه ناهانتو، منطقه جنگلی نو بازی است که پر از اسرار، سیاه چال های خطرناک، قلعه ها و شیاطین وحشی از قبیله های متخاصم است. ماموریت نیرل شما را به اعماق این جنگل های باستانی می برد و باید سعی کنید که نقشه تاریک مفیستو را در حالی که دشمنان نو شما را محاصره و نابودی شما را برنامه ریزی می نمایند، کشف کنید.

البته در این راه قرار نیست به تنهایی بجنگید زیرا مزدوران نو می توانند در ماموریت شما در زیر درختان متراکم ناهانتو و فراتر از آن به شما بپیوندند. این متحدان قدرتمند با پیشرفت قدرت خود را افزایش می دهند و هر کدام به توانایی های منحصر به فردی مجهز شده اند تا به شما در مبارزه یاری نمایند. Vessel of Hatred بعلاوه به روزرسانی های عظیمی برای همه بازیکنان دیابلو 4 با مهارت های کلاس نو، تابلوهای پاراگون، گلیف های افسانه ای، انواع سیاه چال، فعالیت های Tree of Whispers و موارد دیگر دارد.

برای جشن اولین سالگرد بازی Diablo 4، بازیکنان می توانند آیتم های ظاهری مختلف را به صورت رایگان از فروشگاه درون بازی درخواست نمایند. این آیتم های رایگان از 6 ژوئن (17 خرداد) تا 20 ژوئن (31 خرداد) قابل دریافت هستند و هر روز هدایای نو در دسترس قرار می گیرد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1403 بروزرسانی: 24 خرداد 1403 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2312

به "بسته الحاقی دیابلو 4 اوایل پاییز سال جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی دیابلو 4 اوایل پاییز سال جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید