برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 99 ساوجبلاغ

به گزارش کی آنلاین، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرهنگسرای امام علی این شهرستان برگزار گردید.

برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 99 ساوجبلاغ

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا به تومان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، علیرضا طهماسبی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ساوجبلاغ در این باره گفت: این جلسه برای هماهنگی آمادگی دستگاه ها به منظور میزبانی از مسافران نوروزی در سال 99 تدارک دیده شده است با حضور پالیزگیر فرماندار این شهرستان، دهیاران و بخشداران و مسئولان در سالن فرهنگسرای امام علی شهرستان برگزار گردید.

او اضافه کرد: دستگاه ها موظف شدند تا برنامه های اجرایی خود را در ایام نوروز به دبیرخانه این شهرستان تا سرانجام اسفند اعلام نمایند؛ همچنین دستگاه ها موظف شدند تا پایگاه های خود برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را معین و به دبیرخانه و رئیس ستاد خدمات سفر اعلام نمایند.

طهماسبی اضافه کرد: در عید نوروز برای مسافران برنامه های خوبی را خواهیم داشت تا بتوانیم از میهمانان استقبال شایسته ای به عمل آوریم، باید شرایطی را فراهم کنیم که مسافران علاوه بر بازدید از این شهرستان بتوانند چند روزی را برای اسکان در این شهرستان برنامه ریزی نمایند.

او در سرانجام اعلام نمود: سال جاری با برنامه ریزی های به عمل آمده از جمله ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی و گردشگری برنامه های متنوع نوروزگاه و برنامه های جنگ شادی در پی آن هستیم تا سالی پر از نشاط نسبت به سال های گذشته برای هموطنان عزیز و مسافران نوروزی فراهم آوریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 694

به "برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 99 ساوجبلاغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 99 ساوجبلاغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید